Gå til innhold

To tette.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,har du to tette?Hvor mange mnd mellom barna?Hvordan gjør du det praktiske?Er det eldste barnet i barnehage? Har barna mye glede av hverandre?

 

Anonymous poster hash: af321...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

20 mnd, ei periode kunne eg ikkje forstå at det kan gå an utan bhg. Men stort sett har det gått fint. No er minsta 1 år og to tette er supert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 mndr her. Storebror er i barnehage. Lillesøster er megakrevende ,det går ikke å ha de to sammen alene. Storebror blir skikkelig pappagutt, for lillesøster henger i puppen. Jeg får dårlig samvittighet, men håper at dette går over snart. Storebror er kjempesøt mot lillesøsteren sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

2 tette er barnemishandling.Les litt om det, det anbefales ikke.  Anonymous poster hash: 1cf95...113

Sendt bekymringsmelding enda?

 

Anonymous poster hash: 9a314...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 3 nå og det blir 20 mnd mellom nr 2 og 3. Spent på hvordan det kommer til å bli. Eldste går på skolen og mellomste skal gå i barnehage.

 

Anonymous poster hash: 7c281...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

 

2 tette er barnemishandling.

Les litt om det, det anbefales ikke. 

 

Anonymous poster hash: 1cf95...113

 

Det var da voldsomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Vi har ei på snart 17 mnd og venter baby i mai. Jeg er veldig glad, selv om det selvfølgelig kan komme til å bli veldig hektisk.

For oss som må slite for å bli gravid og ikke kan planlegge som mange andre, er det bare en stor lykke når det klaffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har 14 mndr mellom mine å ingen av dem i bhg. Det er både travelt og koselig!

 

Anonymous poster hash: 43bb7...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12,5 mnd mellom mine. Har begge hjemme, og som ...6f9 sier er det både travelt og koselig! Hadde ikke hatt hjerte til å sende fra meg eldste på barnehage når jeg uansett er hjemme. Vil ha mest mulig tid med barna mine.

 

Anonymous poster hash: 50756...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 måneder mellom mine. To jenter. Er når 2 og 3 år gamle. De går i barnehagen 2 dager i uka og det er supert. Trenger virkelig de to dagene da vi har null familie der i bor. Nærmeste familie er over 1000km fra oss.

 

De er bestevenner, og lærer mye fra hverandre.

 

Anonymous poster hash: f899f...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...