Gå til innhold

Dere som har gått fra IPhone til en annen mobil...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvilken mobil byttet dere til, og er dere fornøyde? Jeg vurderer å bytte ut min 4s pga flere ting, bl.a synes jeg at kameraet på iPhone er elendig. Men er så usikker på om jeg skal bytte til en nyere modell eller et helt annet merke.

 

Anonymous poster hash: 3c704...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bytta til Samsung og angrer som faen, så jeg skal selge den og kjøpe ny iphone.



Anonymous poster hash: 1c19e...424
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte samsung 4, som var den nyeste da. Solgte telefonen og kjøpte iphone så fort jeg fikk det til.

 

Anonymous poster hash: 351da...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta i går fra iPhone 4s, til Samsung galaxy s5.

Var ikke planlagt, men ettersom telefonen ble ødelagt, måtte jeg ha ny, ble ikke undersøkt noe da ting gikk litt fort, så er veldig spent på den.

 

Anonymous poster hash: d31d6...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Byttet Sony xperia z1 og er virkelig strålende fornøyd! SÅ sykt bra kamera! Den er en drøm sammenlignet med iPhone. Men nå skal det sies at jeg hadde Android-mobil før iphonen min, så jeg har alltid hatt en kjærlighet til Android over ios. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet til Samsung og solgte den igjen kort tid etterpå. Var ikke fornøyd. Kjøpte iPhone5 isteden. Knall fornøyd og har den enda.



Anonymous poster hash: 3d07f...307
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet fra iphone 5s til Sony Xperia Z3. Min erfaring er at iphone bare virker uten noen valg eller konfigerasjons muligheter. På en måte er det jo greit når alt er låst slik som på iphone, men etter hvert når en kommer inn i Androide så er det veldig frustrerende å ikke ha mulighet til å velge selv. Kamera på iphone er helt greit og tar gode bilder. Kamera på Xperia Z3 har mye bedre spesifikasjoner, men i praksis så er det ikke så mye bedre og ute i godt lys merker jeg ikke noe særlig forskjell. Inne i dårlig lys merkes det godt at kamera på Xperia er MYE bedre en iphone 5s. Det jeg setter stor pris på ved Xperia Z3 er at den er vanntett, har mulighet for minnekort, kamera, lynrask og det faktum at den kjører Androide. I begynnelsen var det frustrerende Å gå fra Ios til Androide, men nå etter 3 uker vil jeg ikke gå tilbake. Androide er for oss som liker å styre litt selv, mens Ios er for de som er fornøyd med alt virker uten særlig muligheter for å endre på ting og tang.



Anonymous poster hash: 6ac6a...a26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken mobil byttet dere til, og er dere fornøyde? Jeg vurderer å bytte ut min 4s pga flere ting, bl.a synes jeg at kameraet på iPhone er elendig. Men er så usikker på om jeg skal bytte til en nyere modell eller et helt annet merke.

 

Anonymous poster hash: 3c704...bbd

Bytt til iphone 5s eller 6. Kjempe bra kamera👍

 

 

 

Anonymous poster hash: 7689b...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...