Gå til innhold

Så deilig det er å legge prinsippene til side og være med på å spre glede!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Egentlig synes jeg halloween er tullete. Men jeg ser jo hvor mye barna gleder seg, og hvor mye glede og forventning som følger med. Nå sitter jeg her og venter på første pulje med barn, med skapet fullt av godteri. Spiller ingen rolle om jeg egentlig synes det er en uskikk å ringe på hos fremmede for å be om godteri, jeg vil ogå være med på å spre glede!



Anonymous poster hash: 52b54...d8e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hat hatt 14 stk her allerede. Den ene gruppen var med 9 barn. Håper virkelig vi har nok godt til alle.

 

 



Anonymous poster hash: a940c...078
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen her enda. Håper det kommer noen før 3-åringen må legge seg, men han begynner å bli veldig trøtt nå. :P



Anonymous poster hash: 8bcd6...f54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Eg er motvillig fan av Halloween. I teorinen imot, men unnar alle å ha det kjekt så lenge det ikkje er på andres bekostning. At dei kjem på døra har dei til felles med loddselgarar, jehovas vitner, tv-aksjonen m fl, dei er mao i godt selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke vært noen her :o flytta til et nytt sted så enten var personen som bodde her før en man ikke gikk til eller så går ikke ungene i gata her Halloween. Og jeg har pakka godis og klistremerker i søte små poser. Skulle gjøre det skikkelig for en gangskyld siden jeg vet det er så mange barn i området. Akk nei. Kan vel kanskje fremdeles skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat deg samme mener jeg og. Guttungen gleda seg til å få unger på døra og gå selv. Så svelga en kamel, kjøpte gresskar til lykt (og laga kjempegod gulerot og gresskarsuppe), handla snop og laga spøkelsekostyme til guttungen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke vært noen her :o flytta til et nytt sted så enten var personen som bodde her før en man ikke gikk til eller så går ikke ungene i gata her Halloween. Og jeg har pakka godis og klistremerker i søte små poser. Skulle gjøre det skikkelig for en gangskyld siden jeg vet det er så mange barn i området. Akk nei. Kan vel kanskje fremdeles skje.

 

Det var få de første årene vi bodde her også, men etterhvert har jeg lært meg til å sette lys ute eller i vinduet sånn at de kan se at de er velkomne og nå har det vel vært minst 20-25 barn her allerede og regner ikke med at det er stopp enda.

 

Anonymous poster hash: 13027...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke vært noen her :o flytta til et nytt sted så enten var personen som bodde her før en man ikke gikk til eller så går ikke ungene i gata her Halloween. Og jeg har pakka godis og klistremerker i søte små poser. Skulle gjøre det skikkelig for en gangskyld siden jeg vet det er så mange barn i området. Akk nei. Kan vel kanskje fremdeles skje.

 

Har du en lykt eller fakkel du kan sette ut? Det signaliserer at de er velkomne :)

 

Anonymous poster hash: 52b54...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det har ikke vært noen her :o flytta til et nytt sted så enten var personen som bodde her før en man ikke gikk til eller så går ikke ungene i gata her Halloween. Og jeg har pakka godis og klistremerker i søte små poser. Skulle gjøre det skikkelig for en gangskyld siden jeg vet det er så mange barn i området. Akk nei. Kan vel kanskje fremdeles skje.

 

Har du en lykt eller fakkel du kan sette ut? Det signaliserer at de er velkomne :)

 

Anonymous poster hash: 52b54...d8e

 

 

Evt skrive ut et bilde med "Happy halloween" og teipe på døra. Det gjorde jeg etter tips her inne, og nå er vi tom for snop. I fjor gjorde vi ikke noe, og da kom ingen. :P

 

Anonymous poster hash: 8bcd6...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det har ikke vært noen her :o flytta til et nytt sted så enten var personen som bodde her før en man ikke gikk til eller så går ikke ungene i gata her Halloween. Og jeg har pakka godis og klistremerker i søte små poser. Skulle gjøre det skikkelig for en gangskyld siden jeg vet det er så mange barn i området. Akk nei. Kan vel kanskje fremdeles skje.

 Det var få de første årene vi bodde her også, men etterhvert har jeg lært meg til å sette lys ute eller i vinduet sånn at de kan se at de er velkomne og nå har det vel vært minst 20-25 barn her allerede og regner ikke med at det er stopp enda. Anonymous poster hash: 13027...589

 

Jeg har en lyslykt ute med lys inni, har vært ute mange ganger for å se om det fremdeles brenner. Nei dette var leit! Godteriet er en ting, men alle klistremerkene da :P hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i området går vi kun til de som har lykt/gresskar eller liknende utenfor døra. Det er så mange hus å velge i at de fleste gjør det sånn.

 

Anonymous poster hash: 2669d...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er lykter og gresskar og masker hengt over utelyset utenfor, men kun tre unger har vært på døra!! Kjipt, vi har jo så himla mye godis igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alle ungene i  bygda samlet på HalloVenn. Så her er det ingen barn på døra i år heller.



Anonymous poster hash: 54395...578
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var det her også de første årene vi bodde her.

Jeg stæsjet til og gledet meg til besøk, men ingen kom. Var så skuffa vettu. ;)

 

Men trikset er å pynte på trappen og ikke gi deg. Pynt til neste år også, sikker på det kommer noen da. :)

 

Her gikk det tre år før jeg kan si at det løsnet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...