Gå til innhold

Spise potetgull når man ammer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hørte dette kan ødelegge litt for melkeproduksjonen siden det trekker væske fra deg som ammer. Så de har opplevd at produksjonen har gått litt ned.

 

 

Stemmer dette? Hva gjør dere?

 

Anonymous poster hash: 4bb57...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kos deg med potetgull. Er du redd for å ikke få i deg nok veske så drikker du. :)

 

Anonymous poster hash: a55e6...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Nå MÅ dere roe dere ned! Dere er jo spik spenna gæærne!

 

Selvfølgelig kan du spise potetgull, hva feiler det nybakte mødre i dag? Mister de en haug med hjerneceller under fødselen?



Anonymous poster hash: a8ddf...074
Lenke til kommentar
Del på andre sider

??

Grunnen til at jeg spør hva andre ammende mammaer gjør er fordi jeg fikk beskjed om at potetgull kunne gjøre slik at melkeproduksjonen gikk ned og at det i tillegg ikke var gunstig med salt/pepper generelt krydderet. Dette pga melka og baby kan reagere.

 

Om du synes spørsmål er dumme er det bare å unngå å klikke inn på dem og hvertfall ikke bruke tid på å svare ;)

 

Anonymous poster hash: 4bb57...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste potetgull nesten hver dag da jeg ammet, bare for å få i meg nok mat siden jeg ble tynnere og tynnere.. Og ingen hadde mer melk enn meg 😂

Så tror ikke det er noen sammenheng der. Har heller aldri hørt om at krydder går over til barnet? I såfall i veeeldig liten grad, altså ubetydelig.

 

Anonymous poster hash: c77cf...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melkeproduksjonen din blir først påvirket (redusert) når du er 10% dehydrert, og da merker du at du er tørst, for å si det sånn! :P Så bare kos deg med potetgull :) Tror jeg leste det på ammehjelpen.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...