Gå til innhold

Datteren vår skriker...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

....når hun blir sint. Gjør deres barn det? Altså, hun kan bli eitrendes forbanna under tannpussen. Hyle og skrike og virke helt besatt. Hun er snart 3 år, og midt i den såkalte trassalderen, vil jeg si. Vi går rundt og lister oss og stryker henne med hårene, rett og slett fordi vi ikke vil at hun feks skal vekke lillesøster, klikke under middagen, ikke samarbeide på morgenene før bhg og liknende. Noen som har det likt? Jeg kan bli sprø. Vet at vi har tilfeller der vi nok burde satt mer grenser, men akkurat for øyeblikket holder det å bare komme gjennom dagen uten de altfor store utbruddene. Men vi setter grenser også, altså. Vi bare velger våre kamper med omhu.

 

Anonymous poster hash: 1a273...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriker til hun spyr.. Og jada, mye sinne og vilje i en liten kropp. Alt vi vil hun skal gjøre, vil hun at vi skal gjøre. Og alt vi vil hjelpe henne med, skal hun klare selv.. Og år mor sier nei til brus på en tirsdag så er elvene to gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke du er alene som har det sånn :)  

jeg opplever at om jeg er trett eller stresset selv (barnet kan også være det, feks etter barnehage) så har jeg lavere toleranse overfor barnet mitt som trasser eller sliter fordi hun er sliten/trøtt.. :(  

Jeg må ta meg i det, og bruke min fulle oppmerksomhet mot henne, ellers blir det fort at mamman må be om unnskyldning fordi jeg har kjeftet....  ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hylskriker ofte når jeg pusser tennene hans,så husverten som bor oppe må jo begynne å lure på hva som skjer her.

Han skriker også om han ikke får viljen sin.

Han er nettopp fyllt 3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei . Lurer på om bhg sier noe på dette? Vi har nemlig en på 2,5 år som har begynt trasse i bhg. Ikke så mye hjemme . Og bhg setter lille gutt i en boks som et problembarn😔 det føles iallefal slik og det er veldig sårt ;( f eks når han har vondt i tennene og ikke vil ha mat og vil gå fra bordet i bhg. Synes det er vemodig rart at bhg reagerer og lurer på om jeg bør ta det opp med ledelsen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet må jo uansett lære å sitte med bordet til alle er ferdig,ellers vil ingen av de andre sitte i ro heller.



Anonymous poster hash: 75e20...676
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...