Gå til innhold

Bleieslutt og uhell...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tok det før barnet ditt hadde en dag uten uhell i Bhg? Når hn går uten bleie.

 

Anonymous poster hash: 31767...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nåharjeglystpåno3

De eneste uhellene har vært at det har sprutet på klærne når han tisser på doen. Husker ikke alltid å holde tissen nedover, og noenganger "holder" han så mye at den -står- oppover;)

 

Hadde to uhell hjemme, fordi han ventet for lenge. Natta var problemfri, hadde vært tørr på lenge når vi slutta med bleie. Han var litt over 2,5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt et eneste uhell i barnehagen. Hun sluttet med bleie dag og natt samtidig for ca et halvt år siden, da var hun 2,5 år.

 

Anonymous poster hash: cfca7...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde noen uhell. Dattera mi var født i Spania og gikk i barnehage der. Der begynte de å venne ungene til do veldig tidlig og dattera mi hadde rutine med å tisse på do når hu kom i barnehagen da hu bare var11 mnd. Men så flytta vi til Norge og det skjedde veldig mye, og jeg gadd rett og slett ikke følge det opp. Hu brukte mye bleie og litt truse om hverandre at til slutt så ble det uhell rett og slett fordi hu glemte å tenke på om hu hadde truse eller ikke. Så da vi satt i gang med bleieslutt for fullt så ble det litt krøll til å begynne med. Men etter 2 uker fullstendig uten bleie, og rett før jeg var på nippet til å tenke at jeg venter til neste sommer, så ble hun plutselig fullstendig tørr :) Hun slutta også nå, den sommeren hun fylte 2,5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn både og, hun glemmer seg av og til ( helst ute med masse klær på) men hun klarer og knipe igjen så det kommer bare noen dråper, hun er tørr på natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...