Gå til innhold

Bekymret. Hun nekter flaska plutselig!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fått flaske i 1,5 måned. Gått kjempe fint. De 2 siste dagene har hun drukket 100-150 ml mindre enn d minste hun har pleid å drikke! Hu både nekter å ta flaska (åpner ikke munnen) og slutter å drikke mye fortere enn vanlig når hun først tar flaska. Myyye mer hyling enn normalt også, men normal temperatur og har bæsja 3 ganger daglig.

 

Kan hun være syk likevel?

Kan det være tenner på gang?

Hu er 4,5 måned.

 

Anonymous poster hash: 97b01...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min lille var også slik og plutselig var det to tenner oppe. Veldig dårlig matlyst når hun fikk tenner

 

Anonymous poster hash: b8d43...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for informasjonen Anonym. Jeg trodde det bare gikk utover nattessøvnen jeg når tennene kom.. men her sover hun som normalt, og ikke ser jeg noen tenner på vei heller. Men det kan jo sikkert være ubehagelig før de bryter igjennom også. Litt tidlig også forresten tenker jeg. Bare 4,5 måned gammel. Men, får følge med om det eventuelt skulle dukke opp andre sykdomstegn hvis det er noe annet som plager henne...



Anonymous poster hash: 97b01...78e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var 4 mnd da de kom og holdt på å tulle mye med flaska og melkenekt en stund før de poppet opp. Utrolig slitsomt. Men hun hadde vondt på kveldene også også var hun veldig utilpass og urolig gjennom hele dagen

 

Anonymous poster hash: b8d43...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svaret! Så vanvittig godt å vite at det er faktisk er sannsynlig at det er dette som plager henne og ikke noe annet alvorlig. Har fått tips om å kjenne med fingen inni munnen siden man ofte kan kjenne det før man kan se tennene. Så venter spent på at hu skal våkne fra ettermiddagskvilen nå. Igjen, takk!



Anonymous poster hash: 97b01...78e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...