Gå til innhold

Disse redebyggeinstinktene...


ms.Pond

Anbefalte innlegg

Tenk å våkne en dag og faktisk ha lyst til å vaske vinduer! Det tror jeg ikke har skjedd før. 

Men da har jeg planen klar, vaske vinduer til krampa tar meg! Så, med andre ord, det blir vel ca to-tre vinduer før første pause. Juhu! Bare å henge i da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha ha, håper det holdt til mer enn et vindu før trangen ga seg :)

 

Noe helt annet - ser at innlegget ditt er åpnet av 100 stk og ingen har kommentert. Hvem er alle disse 100 da? En av dem er meg i morges, da hadde jeg ikke tid til å svare. Men 99 andre?! Kan jo bli paranoid av mindre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, håper det holdt til mer enn et vindu før trangen ga seg :)

 

Noe helt annet - ser at innlegget ditt er åpnet av 100 stk og ingen har kommentert. Hvem er alle disse 100 da? En av dem er meg i morges, da hadde jeg ikke tid til å svare. Men 99 andre?! Kan jo bli paranoid av mindre...

 

Og folk lurer på hvorfor enkelte er på lukket forum.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart med det, det er alltid så mange som leser innleggene på krangle, til tross for at det er få som svarer (i forhold til antall lesere)....  Men så var det vel strengt tatt ikke så himla spennende ting jeg hadde å skrive om nå da, hehe. Mulig jeg skuffet endel der.

 

Forøvrig, fikk tatt alle vinduene i første etasje, så er litt stolt av det! Og nå regner det, selvsagt. Men i det minste ligger jeg på sofaen med god samvittighet ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ha ha, håper det holdt til mer enn et vindu før trangen ga seg :)

 

Noe helt annet - ser at innlegget ditt er åpnet av 100 stk og ingen har kommentert. Hvem er alle disse 100 da? En av dem er meg i morges, da hadde jeg ikke tid til å svare. Men 99 andre?! Kan jo bli paranoid av mindre...

 

Og folk lurer på hvorfor enkelte er på lukket forum.. :P

 

 

Må innrømme at det høres fristende ut innimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Ha ha, håper det holdt til mer enn et vindu før trangen ga seg :)

 

Noe helt annet - ser at innlegget ditt er åpnet av 100 stk og ingen har kommentert. Hvem er alle disse 100 da? En av dem er meg i morges, da hadde jeg ikke tid til å svare. Men 99 andre?! Kan jo bli paranoid av mindre...

 

Og folk lurer på hvorfor enkelte er på lukket forum.. :P

 

 

Må innrømme at det høres fristende ut innimellom!

 

 

Jeg har også lurt på det, det har kommet opp noe som jeg kunne ha delt med noen. Men vet ikke hva det koster, hvordan jeg gjør det, hvordan det fungerer med hvem som kan lese og slikt og har ikke giddet og undersøke så da var det vel ikke såå viktig eller interessant likevel da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Ha ha, håper det holdt til mer enn et vindu før trangen ga seg :)

 

Noe helt annet - ser at innlegget ditt er åpnet av 100 stk og ingen har kommentert. Hvem er alle disse 100 da? En av dem er meg i morges, da hadde jeg ikke tid til å svare. Men 99 andre?! Kan jo bli paranoid av mindre...

Og folk lurer på hvorfor enkelte er på lukket forum.. :P

Må innrømme at det høres fristende ut innimellom!

Jeg har også lurt på det, det har kommet opp noe som jeg kunne ha delt med noen. Men vet ikke hva det koster, hvordan jeg gjør det, hvordan det fungerer med hvem som kan lese og slikt og har ikke giddet og undersøke så da var det vel ikke såå viktig eller interessant likevel da :P

 

Du får sende pm til noen få utvalgte istedet😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Ha ha, håper det holdt til mer enn et vindu før trangen ga seg :)

 

Noe helt annet - ser at innlegget ditt er åpnet av 100 stk og ingen har kommentert. Hvem er alle disse 100 da? En av dem er meg i morges, da hadde jeg ikke tid til å svare. Men 99 andre?! Kan jo bli paranoid av mindre...

Og folk lurer på hvorfor enkelte er på lukket forum.. :P

Må innrømme at det høres fristende ut innimellom!

Jeg har også lurt på det, det har kommet opp noe som jeg kunne ha delt med noen. Men vet ikke hva det koster, hvordan jeg gjør det, hvordan det fungerer med hvem som kan lese og slikt og har ikke giddet og undersøke så da var det vel ikke såå viktig eller interessant likevel da :P

 

Du får sende pm til noen få utvalgte istedet

 

 

Kan man ha gruppe pm? Hehe :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Ha ha, håper det holdt til mer enn et vindu før trangen ga seg :)

 

Noe helt annet - ser at innlegget ditt er åpnet av 100 stk og ingen har kommentert. Hvem er alle disse 100 da? En av dem er meg i morges, da hadde jeg ikke tid til å svare. Men 99 andre?! Kan jo bli paranoid av mindre...

Og folk lurer på hvorfor enkelte er på lukket forum.. :P
Må innrømme at det høres fristende ut innimellom!
Jeg har også lurt på det, det har kommet opp noe som jeg kunne ha delt med noen. Men vet ikke hva det koster, hvordan jeg gjør det, hvordan det fungerer med hvem som kan lese og slikt og har ikke giddet og undersøke så da var det vel ikke såå viktig eller interessant likevel da :P

Du får sende pm til noen få utvalgte istedet

Kan man ha gruppe pm? Hehe :D

Mener man kan sende pm til flere samtidig, som i en samtale.😊

 

Ellers vet du nå hvor du får tak i meg iallfall 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Du får sende pm til noen få utvalgte istedet

 

Kan man ha gruppe pm? Hehe :D

Ja, det kan man.

 

 

Jeg får ha gruppe pm med hele krangle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helle_Høygir

Men hva med den som har sendt pm og ikke fått noe svar:( da står man der i sin ensomhet snufs snufs

 

 

 

Vinduspuss har jeg aldri hatt lyst til å drive med, men det ble noe bedre når jeg fant de supre klutene til nille som krever kun vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tro meg, det ble veldig mye mer attraktivt her også når jeg fant ut av trikset med vann og eddik. Aldri vært så lett å få gnistrende rene vinduer! Vel, bortsett fra ett, da begynte jeg å kløne med tørr klut på vinduet for å få bort noe rusk etterpå, og det synes i solskinn, for å si det sånn... Men i mørket, wow, rene ruter! :D 

 

Btw, jeg svarer alltid på pm! Men er det ikke et max antall man kan ha på en gruppe-pm? Husker ikke hvor mange det er.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helle_Høygir

Liker at du kjører halvfullt glass her mtp rene vinduer i mørket :)

 

Men nilleklutene- det er vann på den gule, svisj svisj over vinduet, tørr blå svisj svisj over vinduet og vips rene vinduer uansett mørkt eller ikke!!

 

Dog våre vinduer er stort sett rene toppen og nederst ser man hvor høye ungene er hehehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, må sjekke ut det neste gang jeg er på nille! Alt som hjelper meg unna nalen er gull verdt! 

 

Haha ja barnehender på vinduene er klassisk. Tidligere var det snutemerker, nå er det håndavtrykk, og et og annet kunstverk tegnet med skitne fingre. Kan ikke hjelpe for at jeg synes det er søtt heller jeg da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at du kjører halvfullt glass her mtp rene vinduer i mørket :)

 

Men nilleklutene- det er vann på den gule, svisj svisj over vinduet, tørr blå svisj svisj over vinduet og vips rene vinduer uansett mørkt eller ikke!!

 

Dog våre vinduer er stort sett rene toppen og nederst ser man hvor høye ungene er hehehehehe

 

Nå har jeg vært og kjøpt nillekluter! Så neste gang ånden kommer over meg blir det klutvask :D 

 

Fant noen nusselige håndmerker på mine nyvaskede vinduer, så det kan hende det blir allerede denne uka, dersom formen tillater det. I kveld blir det tekopp og en kvikklunsj, så får vi se i morgen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helle_Høygir

Jeg har ikke landet i sofaen før nå, så her blir det fint lite aktivitet før legging:) Og ikveld blir det tidlig i seng; må være på jobb før fuglene fiser imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med den som har sendt pm og ikke fått noe svar:( da står man der i sin ensomhet snufs snufs

 

 

 

Vinduspuss har jeg aldri hatt lyst til å drive med, men det ble noe bedre når jeg fant de supre klutene til nille som krever kun vann!

Hvem har du sendt pm til da? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helle_Høygir

Vel LillaG var en av dem, men nå er det en stund siden og kanskje den aldri kom frem? Jeg velger å ikke ta det negativt før noen sier "nei du får ikke være med"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel LillaG var en av dem :(

 

Dog jeg tåler fint å ikke være på noe lukket forum; koser meg med dere jeg!!

 

Liker litt og liker ikke litt :) 

Kunne ikke bare trykke liker her da.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helle_Høygir

Hehe tror iPad ble så indignert på mine vegne at den lagret første utkast uten at jeg fikk se det og så når jeg skrev på nytt så slang den på den første for dobbel effekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel LillaG var en av dem :(

 

Dog jeg tåler fint å ikke være på noe lukket forum; koser meg med dere jeg!!

Nå henger jeg ikke helt med, er det en om jeg ikke har svart på?

 

Når det gjelder de lukkede gruppene er jeg ikke admin på noen av dem, så jeg kan dessverre ikke invitere noen inn eller gi noen tilgang noen steder, selv om jeg gjerne skulle ønsket det... 😉 Det er den som starter en gruppe som styrer butikken.😊

 

Men jeg kan godt starte en gruppe for meg og deg og invitere deg!😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helle_Høygir

Jeg ante ikke at det var flere lukkede grupper, men ser jo nå at det må være greia siden det knapt er liv her inne..

 

Nå har jeg mistet litt piffen når det gjelder krangle; før sommeren var det kjempekoselig her inne- nå er det knapt svar å få og folk har bare blitt borte.

 

Syns det også er litt rart at ikke de som har vært så aktive sammen over en lengre periode ikke blir invitert inn hvis "alle" har rømt på lukket. For man kan ikke vite om gruppene når de er skjult og da er det vanskelig å be om invitasjon. Pluss det føles unektelig litt som "hei kan jeg pliiiis få være med og leke med dere eller?"

 

Jeg er innom og leser/skriver, men dette forumet er jo nært ved å sovne inn og ja jeg bidrar selv ved å være daff, men sånn blir det vel bare.

 

Skjønner ikke helt masseflukten; det var vel i slutten av juni så vips skrudde noen av brytern (eller på de lukkede/skjulte gruppene) og så ble det stilt her.

 

Jeg likte godt dynamikken her inne og syns vi hadde det fint.. Dagens hjertesukk fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...