Gå til innhold

Valg av vogn...


Lykken_er_tre

Anbefalte innlegg

Venter mitt tredje barn til våren og har begynt å tenke litt på hvilket behov vi har denne gangen.

Det som slår meg er at  veldig mange vil ha fks emmaljunga vogner (og helst nye) til ca 5000 - 8000 kroner.

Det er jo mye å bruke på noe som barnet bruker i en relativ kort periode. Ihvertfall bagdelen på vognen.

 

Når jeg ventet min første så kjøpte jeg splitter ny og på den tiden i 2008 fancy buggabo vogn. Forferdelig sak som ikke skjermet for hverken vær eller vind og hadde null støtdemping

Med nr to kjøpte jeg en brukt dypvogn fra simo med store hjul som gav fantastisk demping, og var god å vugge på samtidig som guttungen hadde masse plass.

 

Felles for vognene var at de ble brukt i kortere perioder og investeringen bør mange ganger heller ligge i vognen som kommer etterpå, når barnet er mer aktivt og vil opp og se samtidig som det skal kunne sove i fred der..

 

Ganske sikker på at jeg kjøper brukt til denne også. Håper på å finne dypvognen min fra simo igjen på finn...kan jo håpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et år siden ville jeg nok sagt emmaljunga, synes de i har vogner med fint design og mye å velge i. Men, nå som vi venter en liten en selv tror jeg vi kommer til å gå for Simo. Det ligger simovogner i fleng på finn, men jeg vil veldig gjerne ha ny, siden dette er første. 

 

Det jeg synes er positivt med simo er

 

- vann og vindtett

- Kan legges sammen med bag på

- God vuggefunksjon4 faste hjul

- stor bag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...