Gå til innhold

Dere krangledamer, har mange gått over til forum +?


Virginia.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mmmnnnn tja....vet ikke hva jeg skal si :P Noen er på lukket forum, noen har nye nick, noen har gitt seg (en stund iallefall?), noen er her fremdeles men ikke så ofte osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helle_Høygir

Men hvis man er forum + medlem og har lyst til å være med - hvordan går man frem da? Jeg regnet med at det var noe sånt i og med det har blitt så stille her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til å registrere meg på den plussgreia.

Og jeg vil ikke:-) Jeg har ikke behov for det og synes det er dumt, rett og slett. Men det er nå meg. Jeg liker litt det åpne og inkluderende på krangle, og har ikke behov for mer. Men jeg synes det er synd at mange er borte, og det er synd om alt er lukket. Noe av det fine med krangle er jo nettopp det åpne. Men det har jo vært perioder før hvor mange har trukket seg, de fleste kommer tilbake tenker jeg. Smått om senn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg får ikke til å registrere meg på den plussgreia.

Og jeg vil ikke:-) Jeg har ikke behov for det og synes det er dumt, rett og slett. Men det er nå meg. Jeg liker litt det åpne og inkluderende på krangle, og har ikke behov for mer. Men jeg synes det er synd at mange er borte, og det er synd om alt er lukket. Noe av det fine med krangle er jo nettopp det åpne. Men det har jo vært perioder før hvor mange har trukket seg, de fleste kommer tilbake tenker jeg. Smått om senn. 

 

Det får vi håpe. :)

 

Jeg skal sende frø! Jeg har bare hatt det så travelt. Sukk. Det er en fin ting det, altså, men flyttinga har fått meg til å innse hvor glad jeg er i rutiner og orden, sånn egentlig. Har vel fortrengt det de siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg får ikke til å registrere meg på den plussgreia.

Og jeg vil ikke:-) Jeg har ikke behov for det og synes det er dumt, rett og slett. Men det er nå meg. Jeg liker litt det åpne og inkluderende på krangle, og har ikke behov for mer. Men jeg synes det er synd at mange er borte, og det er synd om alt er lukket. Noe av det fine med krangle er jo nettopp det åpne. Men det har jo vært perioder før hvor mange har trukket seg, de fleste kommer tilbake tenker jeg. Smått om senn. 

 

Det får vi håpe. :)

 

Jeg skal sende frø! Jeg har bare hatt det så travelt. Sukk. Det er en fin ting det, altså, men flyttinga har fått meg til å innse hvor glad jeg er i rutiner og orden, sånn egentlig. Har vel fortrengt det de siste årene.

 

No worries, min venn! Varmt og godt her fremdeles! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt her og litt der. ;)

 

Jeg liker meg her, og leser og skriver sporadisk, men jeg har blitt mer og mer klar over at vi overvåkes her inne. Jeg har opplevd at det jeg skriver her nærmest logges og hentes frem igjen ved leilighet. Av både dem med godt i sinne og dem med mindre godt i sinne. 

Derfor begrenser jeg det litt med vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også delt, både i hvor jeg er og hva jeg tenker om det. Synes et lukket forum er trygt, liker det at jeg kan la være å tenke fullt så mye på at "hele verden" kan lese og samle. Jeg skriver sjelden noe jeg ikke kan stå for uansett, men dog.

 

Er ellers enig med amandine i at det har vært dødperioder tidligere også og at det har gått over etter hvert. Tomrom har en tendens til å fylles, enten av det gamle eller noe nytt. Nettet er jo velegnet til varige relasjoner, men kjennetegnes vel allikevel mer av flyktighet og man lærer seg at endringer er naturlig der som alle andre steder i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ærlig talt ikke økonomi til å bruke penger på forum. Men jeg ser heller ikke behovet for det. Synd som bare det at det er lite liv her nå, men jeg håper at det etter hvert bedrer seg. Kanskje flere enn meg ennå er i litt feriemodus og prøver å være mindre på nettet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo den der overvåkningsgreia, og det er virkelig helt skremmende av og til hva folk får seg til og hvilke gærninger som finnes. Likevel kan jeg ikke fri meg fra tanken om at man høster litt som  man sår, og er du med på leken osv. Jeg vil aldri finne på å legge ut noe jeg ikke kan stå for om jeg blir konfrontert med det, og jeg oppfører meg stort sett som den danna personen jeg er.

Mulig jeg er naiv, men det får heller stå sin prøve.

For meg er det likegyldig om jeg er på lukket forum eller på åpent sånn sett i forhold til hva jeg vil legge ut, og jeg kjenner jeg får litt sånne gutteklubben grei-vibber av lukket forum..

Selvfølgelig er det da en mulighet for at jeg går glipp av noe veldig kult, men det håper og tror jeg faktisk ikke egentlig. Jeg håper dere ikke forsvinner dit permanent, alle. Jeg er jo en radikal konservativ kjerring, så jeg liker det godt som det var he he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger heller ikke ut ting jeg ikke kan stå for, men det betyr likevel ikke at jeg liker det når jeg får håndfaste bevis for at jeg overvåkes. Det er bare prinsippet med det.

 

Men som sagt, jeg forsvinner nok ikke helt. 

 

Men nå har jeg begynt i jobb igjen også da, så da begrenser min tilstedeværelse seg litt, sikkert til glede for enkelte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helle_Høygir

Jeg ser begge sider av denne saken - det er jo unektelig sånn at det er mange fler som leser her enn som skriver; ser jo det på antallet visninger. Jeg trykker ofte feil, men såpass ille er det ikke :)

 

Jeg vet ikke hvem som ordner dette lukkede greiene, så da holder jeg meg her på cafeen her så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har (foreløpig) ingen planer om å melde meg på + forum. Jeg har nok her inne på krangle og anonymforum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumdeltakinga mi har blitt mindre no når eg er i jobb att, både på opne og lukka fora. Håpar på meir fritid ca rundt 2025(?).

 

Men eg set umåtelig pris på krangledamene, les mykje utan å ha tid til å svare alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir noen igjen her på kranglecafeen :) Jeg er ikke hyppigst innom om dagen, selv om jeg burde ha all verdens mulighet nå som jeg er sykemeldt. Men jeg har lært av tidligere erfaringer at det er lurt å begrense aktiviteten på dib, og ikke smelte helt inn i forumverdenen. Derfor prøver jeg å ta noen dager av og på, og titter innom litt nå og da. 

 

Sier imidlertid som stjerna; setter utrolig stor pris på krangledamene og alle de fine, fine samtalene her inne.

Bare synd at det skal ødelegges av at det man skriver legges merke til og nærmest noteres av visse andre brukere. Jeg er glad for at jeg har klart å holde meg såpass anonym at knapt nok noen vet jeg eksisterer her inne. Er mye mer forsiktig med hva jeg skriver, og har lært meg til å skrive kun ting jeg vet jeg kan stå for, og ting jeg kunne ha sagt til hvem som helst jeg møtte på gata, mer eller mindre. Det ødelegger jo litt for alt man kunne ha hatt behov for å rase fra seg om innimellom, men det er vel prisen for å være på dib.  

 

Forum+ blir ikke aktuelt for min del, så jeg håper dere ikke forsvinner herfra, herlige, fine damer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også værende her:)

Jeg jo innom- men ikke så ofte. Og om andre har svart det jeg tenker/mener er jeg så kjedelig at jeg ikke gjør noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...