Gå til innhold

Får ikke varsel når


Gjest Minnieropptatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

 

Forumet er satt opp slik at hvis man følger en tråd, så vil man ikke få varsel om sitering (siden man uansett får varsel når noen svarer i tråden). Er sitatet du ikke har fått beskjed om i en tråd du følger? Lenk gjerne til tråden, så skal jeg få sjekket opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnieropptatt

Hum, følger som regel aldri tråder, så det tror jeg ikke. På den forrige brukeren jeg hadde, var det aldri noe problem. Jeg linker senere i kveld, er på mobil nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnieropptatt

Hum, følger som regel aldri tråder, så det tror jeg ikke. På den forrige brukeren jeg hadde, var det aldri noe problem. Jeg linker senere i kveld, er på mobil nå.

 

 

Ser nå at jeg har fulgt emner jeg ikke visste at jeg fulgte.  Ser om det hjelper nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnieropptatt

 

Hum, følger som regel aldri tråder, så det tror jeg ikke. På den forrige brukeren jeg hadde, var det aldri noe problem. Jeg linker senere i kveld, er på mobil nå.

 

 

Ser nå at jeg har fulgt emner jeg ikke visste at jeg fulgte.  Ser om det hjelper nå.

 

-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hum, følger som regel aldri tråder, så det tror jeg ikke. På den forrige brukeren jeg hadde, var det aldri noe problem. Jeg linker senere i kveld, er på mobil nå.

 

 

Ser nå at jeg har fulgt emner jeg ikke visste at jeg fulgte.  Ser om det hjelper nå.

 

-

 

-

 

Anonymous poster hash: 32b95...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnieropptatt

Nå har jeg tatt bort haken på at jeg skal følge alle emner jeg svarer i. Men er det virkelig sånn at man må inn og ta bort den haka? Kan ikke huske at jeg har vært inne å gjort det slik selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tatt bort haken på at jeg skal følge alle emner jeg svarer i. Men er det virkelig sånn at man må inn og ta bort den haka? Kan ikke huske at jeg har vært inne å gjort det slik selv.

-

 

Anonymous poster hash: 23d25...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnieropptatt

Det er mulig noen innstillinger har blitt resatt under en oppgradering eller liknende. Håper det har ordnet seg!

Jepp, det var vel den haka det var ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...