Gå til innhold

Gamle kjerringer


Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Ser at en del av mine jevngamle facebookvennner begynner å se ut som gamle kjerringer.. men jeg er jo ikke noen gammel kjerring..rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er veldig rart.

Veldig trist for alle at de blir så gamle. Jeg må ha fryktelig gode gener for jeg blir bare ikke eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, jeg legger merke til det samme. Så bilde av en medstudent her om dagen, har ikke sett henne på 15 år og hun var virkelig blitt gammel! Om et par uker skal vi ha jubileum for ungdomsskolen, lurer på om jeg kommer til å kjenne igjen noen av dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! Dette har jeg og lagt merke til. Et annet Fjasbokfenomen er at jeg stadig vekk ser at gamle klassekamerater er 38 år, det kan jo ikke stemme. Vi er født i samme år, men det må være noe rusk her altså, meg 38... :P 

Godt det ikke er lenge siden jeg ble spurt om leg på polet ;) Da ser jeg i allefall ikke ut som ei kjerring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en skole-hva skal man si- ikke venninne men bekjent som stadig vekk breker i offentlighetens lys, og hver gang må gubben forsikre meg om at jeg ikke ser like utgammal ut som henne. Hun er et år eldre enn meg og virkelig utgammal inntørka. Det er altså ikke jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en skole-hva skal man si- ikke venninne men bekjent som stadig vekk breker i offentlighetens lys, og hver gang må gubben forsikre meg om at jeg ikke ser like utgammal ut som henne. Hun er et år eldre enn meg og virkelig utgammal inntørka. Det er altså ikke jeg!

Det hørtes ut som Siv Jensen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg har en skole-hva skal man si- ikke venninne men bekjent som stadig vekk breker i offentlighetens lys, og hver gang må gubben forsikre meg om at jeg ikke ser like utgammal ut som henne. Hun er et år eldre enn meg og virkelig utgammal inntørka. Det er altså ikke jeg!

Det hørtes ut som Siv Jensen!

 

Har gått på skole med mange kjentfolk, men ikke henne.. Det kunne nok blitt noen artige diskusjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...