Gå til innhold

Har ikke Elin sluttet her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvis hun har det så er det vel litt rart at det er henne det er bilde av på den forum+ boksen som det står hei .......(nicket)



Anonymous poster hash: b5c94...a0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest UndrendeUllteppe

Hei!

 

Ville bare gi deg en oppdatering, jeg har tatt saken videre og vi skulle få høre fra dem ;)

 

UndrendeUllteppe

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ville bare gi deg en oppdatering, jeg har tatt saken videre og vi skulle få høre fra dem ;)

 

UndrendeUllteppe

Brukermoderator

Takk :)

 

Anonymous poster hash: b5c94...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei!

 

Ville bare gi deg en oppdatering, jeg har tatt saken videre og vi skulle få høre fra dem ;)

 

UndrendeUllteppe

Brukermoderator

Takk :)

 

Anonymous poster hash: b5c94...a0e

 

Var visst ikke lett å svare på dette skjønner jeg. Det er 12 dager siden jeg la inn spørsmålet, så vanskelig å svare på kan det vel ikke være?

 

Anonymous poster hash: b5c94...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hei!

 

Ville bare gi deg en oppdatering, jeg har tatt saken videre og vi skulle få høre fra dem ;)

 

UndrendeUllteppe

Brukermoderator

Takk :)

 

Anonymous poster hash: b5c94...a0e

Var visst ikke lett å svare på dette skjønner jeg. Det er 12 dager siden jeg la inn spørsmålet, så vanskelig å svare på kan det vel ikke være?

 

Anonymous poster hash: b5c94...a0e

Er vel ikkje akkurat ei hastesak?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei!

 

Ville bare gi deg en oppdatering, jeg har tatt saken videre og vi skulle få høre fra dem ;)

 

UndrendeUllteppe

Brukermoderator

Takk :)

 

Anonymous poster hash: b5c94...a0e

 

Var visst ikke lett å svare på dette skjønner jeg. Det er 12 dager siden jeg la inn spørsmålet, så vanskelig å svare på kan det vel ikke være?

 

Anonymous poster hash: b5c94...a0e

 

 

Hvorfor i alle dager kan du ikke sende en pm til den nye forumansvarlig å spørre? I stedet for å sutre som en 3-åring over en ting som virkelig ikke haster.

I de fleste bedrifter er det slik at den som tidligere hadde en stilling etterlot seg spor, de færreste stille spørsmålstegn ved det.

 

Anonymous poster hash: ea033...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei!

 

Ville bare gi deg en oppdatering, jeg har tatt saken videre og vi skulle få høre fra dem ;)

 

UndrendeUllteppe

Brukermoderator

Takk :)

 

Anonymous poster hash: b5c94...a0e

 

Var visst ikke lett å svare på dette skjønner jeg. Det er 12 dager siden jeg la inn spørsmålet, så vanskelig å svare på kan det vel ikke være?

 

Anonymous poster hash: b5c94...a0e

 

 

Hvorfor i alle dager kan du ikke sende en pm til den nye forumansvarlig å spørre? I stedet for å sutre som en 3-åring over en ting som virkelig ikke haster.

I de fleste bedrifter er det slik at den som tidligere hadde en stilling etterlot seg spor, de færreste stille spørsmålstegn ved det.

 

Anonymous poster hash: ea033...429

 

Nå er nå dette en side hvor man kan stille spørsmål til moderatorene/administratorene, ikke til de andre brukerene. Hvorfor du i det hele tatt gidder å henge deg opp i dette er meg ganske uforståelig, men hvis du gidder å bruke din tid til svare som en liten snørrunge, så vær så god.

 

Ha en fin dag, pass på så du ikke snubler i underleppa

 

Anonymous poster hash: b5c94...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hei! Ville bare gi deg en oppdatering, jeg har tatt saken videre og vi skulle få høre fra dem ;) UndrendeUllteppeBrukermoderator

Takk :)Anonymous poster hash: b5c94...a0e

Var visst ikke lett å svare på dette skjønner jeg. Det er 12 dager siden jeg la inn spørsmålet, så vanskelig å svare på kan det vel ikke være?Anonymous poster hash: b5c94...a0e

 Hvorfor i alle dager kan du ikke sende en pm til den nye forumansvarlig å spørre? I stedet for å sutre som en 3-åring over en ting som virkelig ikke haster.I de fleste bedrifter er det slik at den som tidligere hadde en stilling etterlot seg spor, de færreste stille spørsmålstegn ved det.Anonymous poster hash: ea033...429

Nå er nå dette en side hvor man kan stille spørsmål til moderatorene/administratorene, ikke til de andre brukerene. Hvorfor du i det hele tatt gidder å henge deg opp i dette er meg ganske uforståelig, men hvis du gidder å bruke din tid til svare som en liten snørrunge, så vær så god. Ha en fin dag, pass på så du ikke snubler i underleppa Anonymous poster hash: b5c94...a0e

Din underleppe da? Ettersom du er den eneste her som sutrer. Vi andre bare ler av deg :)

 

Anonymous poster hash: ea033...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Hei! Ville bare gi deg en oppdatering, jeg har tatt saken videre og vi skulle få høre fra dem ;) UndrendeUllteppeBrukermoderator

Takk :)Anonymous poster hash: b5c94...a0e
Var visst ikke lett å svare på dette skjønner jeg. Det er 12 dager siden jeg la inn spørsmålet, så vanskelig å svare på kan det vel ikke være?Anonymous poster hash: b5c94...a0e
 Hvorfor i alle dager kan du ikke sende en pm til den nye forumansvarlig å spørre? I stedet for å sutre som en 3-åring over en ting som virkelig ikke haster.I de fleste bedrifter er det slik at den som tidligere hadde en stilling etterlot seg spor, de færreste stille spørsmålstegn ved det.Anonymous poster hash: ea033...429
Nå er nå dette en side hvor man kan stille spørsmål til moderatorene/administratorene, ikke til de andre brukerene. Hvorfor du i det hele tatt gidder å henge deg opp i dette er meg ganske uforståelig, men hvis du gidder å bruke din tid til svare som en liten snørrunge, så vær så god. Ha en fin dag, pass på så du ikke snubler i underleppa Anonymous poster hash: b5c94...a0e

Din underleppe da? Ettersom du er den eneste her som sutrer. Vi andre bare ler av deg :)

 

Anonymous poster hash: ea033...429

 

Herregud, hvorfor bryr du deg i det hele tatt?

 

Anonymous poster hash: b5c94...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Hei! Ville bare gi deg en oppdatering, jeg har tatt saken videre og vi skulle få høre fra dem ;) UndrendeUllteppeBrukermoderator

Takk :)Anonymous poster hash: b5c94...a0e
Var visst ikke lett å svare på dette skjønner jeg. Det er 12 dager siden jeg la inn spørsmålet, så vanskelig å svare på kan det vel ikke være?Anonymous poster hash: b5c94...a0e
 Hvorfor i alle dager kan du ikke sende en pm til den nye forumansvarlig å spørre? I stedet for å sutre som en 3-åring over en ting som virkelig ikke haster.I de fleste bedrifter er det slik at den som tidligere hadde en stilling etterlot seg spor, de færreste stille spørsmålstegn ved det.Anonymous poster hash: ea033...429
Nå er nå dette en side hvor man kan stille spørsmål til moderatorene/administratorene, ikke til de andre brukerene. Hvorfor du i det hele tatt gidder å henge deg opp i dette er meg ganske uforståelig, men hvis du gidder å bruke din tid til svare som en liten snørrunge, så vær så god. Ha en fin dag, pass på så du ikke snubler i underleppa Anonymous poster hash: b5c94...a0e
Din underleppe da? Ettersom du er den eneste her som sutrer. Vi andre bare ler av deg :)Anonymous poster hash: ea033...429

Herregud, hvorfor bryr du deg i det hele tatt? Anonymous poster hash: b5c94...a0e

Fordi jeg kan ikke fatte og begripe at du har tid/gidder å bruke tid på noe så trivielt.

 

Anonymous poster hash: ea033...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest UndrendeUllteppe

 

Hei!

 

Jeg har ikke fått noe svar på dette selv, men jeg kan purre på. Det er også mulighet for alle å kontakte forumansvarlig via PM :)

 

UndrendeUllteppe

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...