Gå til innhold

Vogn med vendbar sittedel


Aryia

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er på utkikk etter en ekstravogn med vendbar sittedel til barnet mitt på syv mnd. Barnet har vokst ut av bagen, og hverken jeg eller ungen synes det er noe særlig å trille med sportsdelen forovervendt. Har en mountain buggy urban jungle, og er veldig fornøyd med den, bortsett fra at den ikke kan vendes. Så, inntil det er mer greit å sitte vendt forover trengs det en tilleggsvogn som kan brukes begge veier. Helst ikke så alt for dyr. Har sett litt på 2me casablanca og akta graco evo, men er usikker på om disse egner seg til annet enn trilling på asfalt? Vil gjerne kunne trille på lette grus og skogsveier uten at vogner rister voldsomt eller at hjulene sliter. Her hvor jeg bor er det også en del snø på vinterstid, noe som også må tas i betraktning.

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har vurdert en Babyjogger Versa GT til dette formålet. Hadde undersøkt om folk er fornøyde med denne på terreng var jeg deg ;) (det er litt mindre hjul enn vanlig, men det er terrenghjul) Også er den kanskje ikke den billigste, men kanskje du finner brukt evt.

 

Også har du Koelstra latinique, en vendbar trehjuling. Jeg har skrevet et innlegg om slike vogner for en stund siden. Kanskje du finner flere tips der.

 

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144125822-bumbleride-swift-koelstra-eller-en-annen-vogn-som-har-alt/

 

Vet ikke hvor liten eller stor vogn du har tenkt deg? 3 eller 4 hjul, svingbare hjul?

 

Denne siden synes jeg er veldig bra:
http://www.barnvagnsblogg.com/mailfraga-jag-behover-en-bakatvand-eller-vandbar-sulky-eller-resevagn-vilka-finns-det/

 

Lykke til :)

Endret av MammaentilM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Anbefaler BJ Versa GT. Passer veldig godt både små og større barn, og har gode hjul. Blir dessuten veldig flat sammenlagt. God plass og lett tilgjengelig kurv under. Veldig enkel å legge sammen.

 

Anonymous poster hash: b2ea6...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...