Gå til innhold

hjeeelp


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min snart 3 år gamle sønn driver å slutter med bleie, han klarer helt fint å tisse på do, men har ikke helt knekt koden når det kommer til det å bæsje på do, noe som utgjør at han støtt Gjør i buksa istede.

I går når han kom hjem fra barnehagen hadde han et lite bæsje uhell i buksa igjen, jeg tar han med på do, plutselig holder han seg for nesa å sier han ikke vil lukte, jeg sier han skal få slippe det mens jeg tørker å skifter på han, da fortsetter han å fortelle at den ene av de ansatte i bhg pleier å putte bæsjen i nesa hans så han må lukte på det, dette Gjør at jeg kjenner jeg blir helt fra meg av frustrasjon samtidig som jeg ikke helt hver hva jeg skal tro.. jeg håper inderlig ikke dette er sant og planen blir å konfrontere dem med dette på mandag. Jeg er fult klar over at barn kan ha den villeste fantasi, men jeg er ikke riktig sikker når det kommer til denne barnehagen. Han har gått der nå i 1 år, å fra han startet og frem til nå har han klagd over at han ikke får mat, noe som dem har bekreftet at ikke stemmer frem til jeg for 1 uke siden snakket med en av de andre ansatte som da bekreftet at siden han ikke spiste skorpene sine fikk han aldri mer enn 1 skive til hvert måltid (hjemme spiser han mellom 2-4skiver).

 

Jeg har slitt en del med storebror også som etter 1 år bleie fri mistet en av de ansatte han trivdes best med, det utagerte seg til at han begynte å holde seg når det kom til toalettbesøkene i bhg og noen ganger gjorde i buksa. Etter noen mnd med en ny ansatt kom han støtt gråtene hjem hvor han forteller at en av de ansatte "mobber" han å sier han må begynne med bleier siden han ikke går på do men istede Gjør i buksa. Dette har jeg tatt opp med barnehagen å de har så klart sakt Unnskyld til han og meg for oppførselen..

 

Vurderer å ta dette videre for dette er bare en liten bit av alt jeg har fått greie på igjennom barna.. og foreløpig har jeg fått det meste bekreftet!

 

Anonymous poster hash: 4da41...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...