Gå til innhold

Hva gjør jeg?? 2 barn med 2 forskjellige


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en på 3,5 som jeg var alene med i utgangspunktet og ser ut som jeg blir alene med 1 åringen også. Dvs alene med 2 barn.

 

3,5 åringen har annenhver helg hos faren sin og en dag i uken. Barnefaren til 1 åringen vil ha 50/50 og truer med alle virkemidler.

 

Kan faren til 1 åringen kreve noe mer samvær utover det 3,5 åringen har mtp søsken samvær hjemme? Noen som ser problemet her og har noen erfaringer?

 

Anonymous poster hash: 60e38...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Har dessverre ikke så veldig mye erfaring sånn sett. Men jeg mener og er nok ikke alene om å mene det. At så små barn har ikke godt av 50/50 samvær, da dem er så små skal de ha en fast base, fast bosted. Bf her begynte ha guttungen på en overnatting da han var nesten 2 + en dag i uken.

 

Anonymous poster hash: 10371...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I forhold til søskensamvær, så spiller det nok ikke så mye inn. Hva om faren får flere barn? Skal han da få han han mer for at han skal få samvær med de barna?

Det som derimot spiller inn er at han kun er 1 år. Det anbefales ikke 50/50 for så små barn. I tillegg er det mye som skal være tilrettelagt for at 50/50 skal fungere. Foreldrene må samarbeide godt og bør bo i nærheten av hverandre. Det gir ikke mye stabilitet til et barn å måtte flytte hver uke.

Så ikke spill med søskensamværkortet men med "han er for liten"-kortet!

 

Anonymous poster hash: 85f9d...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...