Gå til innhold

Men i svarte hel.... Her trosses form og planlegges fotoshoot..


Ugl@ ruger...

Anbefalte innlegg

...og så begynner jeg å få "mensmurringer"??? 😱 Nå ser jeg fram til helga, få tatt noen fine bilder av magen som jeg ærlig nok ikke vil savne overhode, men kunne vært ok å had et psr fine bilder da.

Hvis jeg noen gang håper på "falsk alarm" så er det faktisk nå, dessuten synes jeg knærten har forbanna godt av å få feita seg opp i minst ei uke til selv om mora blir pint og plaga litt!

Endret av Ugl@ ruger...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...og så begynner jeg å få "mensmurringer"??? Nå ser jeg fram til helga, få tatt noen fine bilder av magen som jeg ærlig nok ikke vil savne overhode, men kunne vært ok å had et psr fine bilder da.

Hvis jeg noen gang håper på "falsk alarm" så er det faktisk nå, dessuten synes jeg knærten har forbanna godt av å få feita seg opp i minst ei uke til selv om mora blir pint og plaga litt!

Det skal du ha: Du har ihvertfall tæl! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt pint og plaget? Litt?

Leste den andre tråden- og husker hvor ille det var på slutten sist- og det var kun bekkenløsning! Hadde aldri trodd jeg skulle si bare bekkenløsning- så vondt og begrensende som det var... Du slår meg ned i støvlene! Jeg ønsker deg lykke til uansett hva som skjer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende. :) Har murringene gitt seg tro? Håper du rakk photoshoot'en, men er bollen ferdig å være i ovnen, så nytter det fint lite å protestere. Tusen lykkeønskninger, sånn uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murrer enda og har bygget seg opp i hele dag slik de andre starta, så er veldig spent på natta og morradagen nå. Fotoshooten rekker jeg da ikke, da hun som skal ta bilder ikke har tid før søndag, men gubben får knipse et par av magen som minne med speilrefleksen...pluss at vi har vel endel bilder fra ferien.. Så får det bli fotoshoot med nyfødt og styla nybakt mamma heller hvis dette brått ikke stopper.

Fått voldsom matlyst nå i dag og har akkurat trylla i meg en liter med Tine sjokomelk, en halv grandis ( av alle ting å fyse på??) med ekstra ost og skal nå gå løs en pakke smurt Vestlandslefsa

Storebror kommer hjem igjen i kveld så vi har barnevakta i hus i tilfelle vi må avgårde i hast her. Sljer det så skjer det, og er det falsk alarm så skal jeg tas et med fatning også nå som jeg uansett har fått i meg mat og har sovet endel... Holder nå på med å rydde, brette sammen klær, og vaske opp alt skittentøy...sånn i tilfelle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi! Disse bollene bestemmer gjerne selv når de er ferdighevet, som musemor sier :) Ønsker lykke til med natten og morgendagen, blir spennende å se hva som skjer!  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gir opp..stoppet opp igjen. BLÆH!! Kjenner jeg har angst for å bli dårlig igjen her. Så nå har jeg ringt legesenteret og får telefon om noen timer av en lege, så får jeg heller bedt om å få en henvisning til gynekologene, jeg orker ikke snakke med jordmødre og få råd om disse seaband og tilbud om aktupunktur...hun som satte sist kunne ikke sette nåler skikkelig engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysses fingrene for at formen holder seg litt...endelig fått sove litt og fått opp væske nivået uten "hjelp". Legetime etterpå, så får jeg se hva hun sier om ståa.. Er i grunn mest innstilt på å føde uten noen igangsettelse før termin som legen sa hun vil henvise meg for vurdering til.

Dagene og ukene går uansett på et vis, og jeg har mer trua på en pose Ringer A i ny og ned når det er på sitt verste.. Burde være mulig å få til...påfyll på kvelden før leggetid så jeg kan legge meg med tom mage, men godt væska opp, så slipper jeg å spy! Har jo løsninga klar her jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tøffere enn toget!

 

Lykke til med lille bolle enten du må ruge litt til eller om hn bestemmer seg for å hilse på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helle_Høygir

Rydde, vaske og ordne skittentøy - kun aktiviteter som en fødeklar kan finne på :)

 

Jeg heier så veldig på deg, det er et helvete og tilbake igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder ut, knærten hsr nå skvisa seg såpass ned at jeg slipper så mye besvær med halsbrann og brekninger.

Slått over i "opplsdnings-modus", roligere og lettere til sinns. Sove sove...spise spise... I morra blir det fotoshoot, og hele uka forran meg uten unger, renning på dørene her gir rom for hvile og oppladning. Håper han venter til neste helg nå i hvertfall... Vil ikke bli snytt for siste uka barnfri på evigheter blir lenge til jeg får alenetid og muligheter til å sove når det passer meg igjen. Dette skal nytes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helle_Høygir

Neste uke tror jeg blir en god uke :)

 

Krysser fingre, bein, armer og det som måtte være for at knøttet gir mor litt fri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble fotoshoot i går og er knallfornøyd med det jeg har fått av bilder så langt. Er så glad jeg var i form til det. Mye bedre nå, og kjenner barnfri gjør litt godt. Deilig med egentid!

 

Satser på kinodate med mannen nå en av de nærmeste kveldene...litt venninne besøk og siste finpuss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...