Gå til innhold

Noen som kan drømmetydning??


kriige

Anbefalte innlegg

Jeg tror velding på at drømmer forteller deg noe, men jeg har selv ikke klart å tyde denne drømmen, noen som har en annelse?

Jeg drømte at jeg var hos min venninne, som tydligvis hadde tatt vare på mitt premature barn, på størrelse med en hånd, uten at jeg en gang viste jeg hadde noen unger.

Dette fikk jeg da vite når jeg var på en fest hos hun. 

Hun skulle kjøre meg og 2 andre venner hjem senere på kvelden, da vi kransjet i en fjellvegg, merkligste med dette var at vi sklei på is og snø midt i juli, i Tyrkia.

Når politiet kom til stede så var det lite snakk om selve ulykken men mer om alkohol hos foreldre med små barn og barnevernet...

 

noen som kan tyde noe av dette?

Endret av kriige
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmen tyder på at du er i en sårbar fase i livet, du trenger noen som ivaretar deg, men du er ambivalent til å ta imot ivaretakelsen. Det er vanskelig for deg å vite hvem du kan stole på og hvem som er sterk nok. Elementet med det premature barnet, tyder på at det er en liten del av deg som ikke klarer seg selv i det hele tatt og at du hadde overlatt denne delen til en venninne, viser at du ikke stoler nok på deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje ikke. Jeg tror drømmer kan fortelle noe viktig hvis de ligger nærmere opp til det man kan forstå. Egentlig tror jeg drømmetydning har like lite for seg som astrologi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret, kan nok stemme noe av det du sier, ble ganske forskrekket når jeg våkner av den drømmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...