Gå til innhold

Herregud, Peaches Geldof var den narkisen jo:-/


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er så trist at hun døde. Men hun var jo skikkelig narkis. Det kom jo fram i dag når politet hadde høring. Thomas Cohen trodde hun klarte å holde seg den men så feil tok han. Må føles grusomt ut for han, vite at hun døde av noe så meningsløst og noe hun kunne valgt selv å holde seg unna. Så trist:-/

 

Anonymous poster hash: 75424...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ikke noe nytt. At de nærmeste lukker øynene er heller ikke noe nytt. 



Anonymous poster hash: b989f...1e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det var så ille. Uansett, trist er det. En helt meningsløs død. Kjedelig for mannen å vite at hele livet de hadde sammen var løgn og bedrag og at det hele veien var rus i bildet.

 

Anonymous poster hash: 75424...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det så stort sjokk? Mistanken fikk jeg med en gang. Jeg er kanskje pessimist av natur :P

 

Anonymous poster hash: a8d11...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var ogsaa en datter, en soester, en talentfull kvinne og en mor som elsket barna sine.

 

RIP, Peaches.



Anonymous poster hash: f1f24...a56
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hun var ogsaa en datter, en soester, en talentfull kvinne og en mor som elsket barna sine.

 

RIP, Peaches.

 

Anonymous poster hash: f1f24...a56

Du elsker ikke egentlig barna dine når du velger å være så egoist som hun valgte å være. Når dop blir viktigere enn barna elsker du de ikke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er moderert i henhold til denne reglen:

* Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

 

Kira

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hun var ogsaa en datter, en soester, en talentfull kvinne og en mor som elsket barna sine.

 

RIP, Peaches.

 

Anonymous poster hash: f1f24...a56

Du elsker ikke egentlig barna dine når du velger å være så egoist som hun valgte å være. Når dop blir viktigere enn barna elsker du de ikke.

Det var da et meget snevert og lite nyansert syn. Du vet ikke mye om avhengighet, skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hun var ogsaa en datter, en soester, en talentfull kvinne og en mor som elsket barna sine.

 

RIP, Peaches.

 

Anonymous poster hash: f1f24...a56

Du elsker ikke egentlig barna dine når du velger å være så egoist som hun valgte å være. Når dop blir viktigere enn barna elsker du de ikke.
Det var da et meget snevert og lite nyansert syn. Du vet ikke mye om avhengighet, skjønner jeg.
Jo det gjør jeg. Har selv vært sprøytenarkoman. Men er nykter på niende året;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hun var ogsaa en datter, en soester, en talentfull kvinne og en mor som elsket barna sine.

 

RIP, Peaches.

 

Anonymous poster hash: f1f24...a56

Du elsker ikke egentlig barna dine når du velger å være så egoist som hun valgte å være. Når dop blir viktigere enn barna elsker du de ikke.
Det var da et meget snevert og lite nyansert syn. Du vet ikke mye om avhengighet, skjønner jeg.
Jo det gjør jeg. Har selv vært sprøytenarkoman. Men er nykter på niende året;-)

Godt å høre at du kom deg ut av det:) Synes det er desto merkeligere med et sånt utsagn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

Hun var ogsaa en datter, en soester, en talentfull kvinne og en mor som elsket barna sine.

 

RIP, Peaches.

 

Anonymous poster hash: f1f24...a56

Du elsker ikke egentlig barna dine når du velger å være så egoist som hun valgte å være. Når dop blir viktigere enn barna elsker du de ikke.
Det var da et meget snevert og lite nyansert syn. Du vet ikke mye om avhengighet, skjønner jeg.
Jo det gjør jeg. Har selv vært sprøytenarkoman. Men er nykter på niende året;-)

Godt å høre at du kom deg ut av det:) Synes det er desto merkeligere med et sånt utsagn.

 

 

 

Anonymous poster hash: f1f24...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med hun over. 

 

Peaches' demoner ble for sterke, men jeg tror likevel at hun elsket barna sine.



Anonymous poster hash: f1f24...a56
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...