Gå til innhold

Brio kombi vs. Simo kombi


LykKeFisK

Anbefalte innlegg

Hei!

Har vært ute å tittet litt på vogner i dag, og har vel kommet frem til at det står mellom disse to modellene.

Her snakker vi traust vogn med fire stabile hjul! ;)

 

Noen som har erfaring med disse to som de villet dele med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Har vært ute å tittet litt på vogner i dag, og har vel kommet frem til at det står mellom disse to modellene.

Her snakker vi traust vogn med fire stabile hjul! ;)

Noen som har erfaring med disse to som de villet dele med meg?

Det er vel for det meste utseendemessige forskjeller, samt ulik trillekomfort. Jeg liker bedre trillekomforten og gyngen til simo, synes brio happy er mere stiv. Men her må man jo bare velge utifra det man liker best selv, prøve begge godt og velge den man liker best! Str, vekt og kvalitet er omtrent det samme på disse to, de lages jo av samme produsent nå -brio eier simo,

 

Men hvorfor vil du ha kombi? Du vet at duo har større bag og er lettere i vekt sånn at man slippe å drasse rundt på sportsdel og bag samtidig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er klar over det :)

Vi får vinterbaby og da ønsker jeg å enkelt kunne ta med bag'n med sovende baby inn uten å måtte demontere vogna og drasse på en hel stor sovedel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår jeg, måtte bare nevne det -er jo mange som ikke er klar over det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En forskjell er vekten, Simovognen er en del tyngre enn Brio - greit å vite om du har tenkt å gå litt tur med litt oppoverbakker :)



Anonymous poster hash: d51e9...581
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En forskjell er vekten, Simovognen er en del tyngre enn Brio - greit å vite om du har tenkt å gå litt tur med litt oppoverbakker :)Anonymous poster hash: d51e9...581

Ikke store forskjellen der da, simo veier 19kg og brio 18kg ;)

 

Anonymous poster hash: b26cc...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...