Gå til innhold

Rekkefølge av slikketeknikker?


carlfranke

Anbefalte innlegg

En dame jeg dater, sliter med å komme. Og jeg suger i å slikke.


 


Jeg har lest meg opp på massevis av teknikker med forskjellige strokes, trykkpunkter og kombinasjoner av fingerbruk og tunge. Alt virker som det funker bra, men det er fortsatt litt kaotisk og tilfeldig hvilken rekkefølge alt kommer i.


 


Så jeg lurer på hvordan du foretrekker at stimuleringen eskalerer? Liker du å starte rett på slikking av indre lepper og hodet, eller liker du trykking på utsiden av leppene, oversiden kanskje og gradvis gå innover? Starte med fingre? Vente lenge med fingre? Kombinere flere elementer fra start? Ikke kombinere fra start?


 


1. Hva å gjøre i starten?


2. Hva å ikke gjøre i starten?


3. Hva å gjøre mot slutten?


4. Hva man ikke bør gjøre mot slutten?


 


 


Hjelpen blir satt enormt pris på! 


Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Ser dette innlegget er skrevet for en stund siden, men svarer deg likevel.

 

Du er sikkert langt bedre til å slikke enn du selv tror :). Vi er mange kvinner som opplever at det tar tid før vi klarer å slippe guarden så fullstendig i sengen at vi får orgasme sammen med en mann, selv om vi vanligvis klarer å oppnå orgasme på egen hånd. Selv tar det alltid litt tid før jeg får orgasme, men jeg kan være svært nære ved og på randen lenge. Og egentlig er det en fantastisk deilig følelse å være akkurat der ;). Ekstra intenst når jeg da først kommer blir det også.

 

Når det gjelder teknikk, så har jeg inntrykk av at det er svært individuelt hva vi kvinner liker, så jeg svarer altså kun for meg selv her ;).

 

Jeg liker:

 

Kyssing og tunge på innsiden av lårene, gjerne en finger eller tunge som trenger inn mellom sprekken, gjerne berøring av venusberget samtidig som tungen brukes - det går noen nerver opp der også ;).

 

Jeg synes det er deiligst når tungen til å begynne med pirrende og veldig sakte glir over klitoris flere ganger. Når det etter hvert blir mer intenst og mer press fra tungen så synes jeg personlig det kjennes herligst ut når den fokuserer mest på å stimulere selve sidene av klitoris, og ikke for mye rett på. Det er også veldig deilig når tungen sirkler rundt og rundt, eller beveger seg sakte på tvers av, klitoris. Og jeg synes faktisk også av en eller annen grunn at det er utrolig deilig å bli slikket rundt urinrøret som ligger omtrent en centimeter lengre ned.

 

Jeg elsker å kjenne en penis, tunge eller dildo inni meg, men fingre er jeg nok ikke så komfortabel med etter en opplevelse med en tidligere kjæreste som hadde litt for skarpe negler. Kjenner derfor automatisk at jeg kan bli litt anspent av fingre, og foretrekker nok derfor helst deilig oralsex uten.

 

Hvis du lurer på hvordan hun ønsker at du skal stimulere henne, så kan du kanskje eventuelt be henne vise deg det ved at du observerer at hun gir seg selv en orgasme foran deg om hun klarer ;)?

 

Lykke til! Dersom du ikke får flere svar her, så kan du eventuelt forsøke kvinneguidens seksualitetforum, der er det mer aktivitet :)

 

 



Anonymous poster hash: a29e0...220
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...