Gå til innhold

Var utro, hva skal jeg gjøre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har tidlig snakket om grenser i forholdet, hva som er greit og ikke greit. Jeg hadde klare grenser, likevell var jeg utro..

 

Jeg og ei venninne drakk og koste oss en kveld, masse latter og tøv. Siden ingen av oss trengte å stå opp med barna neste dag tok vi den helt ut. Det var ingen flørting, bare to venninner som hadde det gøy. Så kom kvelden, og vi skulle legge oss. Vi delte seng, og kom i prat om hvor flott den ene var osv, vanlig fylleprat altså. Før jeg viste ordet av det, hadde jeg noen hender fumlende under trusa mi og jeg under hennes.. Hun ville prøve å slikke, bare for å se hvordan det var og jeg lot henne.. Vi fullførte aldri, stoppet helt opp og sovnet.

 

Saken er den at jeg vet ikke om jeg vil fortelle min mann om dette. Dette er første gang jeg har vært utro og aldri følt meg så skamfull før. Jeg angrer så mye at jeg blir kvalm og uvell i kroppen. Vil helst bare glemme det og aldri tenke på det igjen.

 

Men så tenker jeg, hva om det var han som var utro? Hadde ikke jeg ønsket å vite om det?

 

Jeg elsker denne mannen så utrolig høyt, det er han jeg vil gifte meg med og dele resten av mitt liv med. Men vet ikke helt hvordan vi skal klare det når jeg har gjort noe så fælt og utilgivelig? Og man gjør da vell ikke slike ting mot en man elsker?

Jeg vil ærlig talt ikke risikere å miste han. Men føler det blir feil å ikke si noe i det hele tatt..

 

Hva ville du gjort i min situasjon?:/

 

Anonymous poster hash: fcca8...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Hvasierreven

Hold nå kjeft!

Ikke gjør det igjen og skam deg!

Utro er noe faenskap!

Er du glad i mannen din lar du vær å si noe men ikke gjør det igjen!

Gjør heller bot ved å gi han masse heftig sex og la han få utløp for en fantasi eller to!

Husk! Ingen utroskap!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...