Gå til innhold

Søker dagmamma på Tananger, Sola kommune.


Ina.89

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei! 

 

Jeg heter Francisca Foriwaa Kyereh. Jeg er ei 22 år gammel jente som opprinnelig er fra Ghana men som nå bor i Trondheim. Jeg er tilgjengelig som dagmamma og/eller barnepasser og kan passe både i hverdager, kvelder, helger og netter, alt etter behov.

 

Jeg flyttet til norge å studere norsk språk og kultur for ett år på folkehøgskole sørlandet og slutt i mai 2014. Jeg forstår og snakke lett norsk og er flink i engelsk.

 

Er snill og omtenksom, og veldig glad i barn. Jeg ønsker erfaring som dagmamma, og tar derfor ikke så mye for det. Har mye erfaring med småbarn i nær familie, er pålitelig og ønsker at både du og den lille skal føle dere trygge med å bruke meg. Jeg er ågso forberedt på å flytte og bo med familien din.

 

Hvis du har interessant ta kontakt på mobil 45522405 eller e-post [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hallo,

 

Jeg er ei spansk jente på 25 år som bor på Kvernaland, men jeg har bil.

 

Jeg flyttet til Norge forrige Januar, fordi typen min jobber her fra 2 år siden som bilmekaniker.  Når dro jeg hit, jeg snakker ikke norsk og engelsk, men nå snakker jeg noen av begge.

 

Jeg passet en gutt på Mallorca fra 1,5 til 5 år hver helg og også arbeidet i en dekorasjon butikk.

 

Jeg studerer i et spansk universitet (Universidad Obierta de Cataluña), nå tar jeg utdanning på nettet og jeg går på norskkurs hver dag (A2-B1), men jeg lærer sakte fordi jeg ikke kan øve med hvem som helst.

 

Hvis du er interessant ta kontakt: [email protected]  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har dere fått dsgmsmma, jeg har lang erfaring og gode attester. Er også ledig som barnevskt ved behov. Kan evt komme hjem til dere. Fint om jeg hører fra dere usnsett på tlf 95135097, vennlig hilsen kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...