Gå til innhold

Sex i det fri


Definee

Anbefalte innlegg

Åh det er så deilig at sommeren er her, det blir hett på mange måter, og hva er vel ikke bedre enn å friske opp sexlivet litt og ta med kosen ut?

 

I går hadde vi vært på besøk hos svigers (de bor i skauen som man sier).På veg hjem så begynte han å fortelle meg hvor deilig han synes jeg så ut i skjørtet og toppen min, så kjente jeg plutselig en hånd beføle låret og gikk nermere og nermere fitta. Han spurte pluselig om vi skulle svinge av å ta inn på den lille skogsvegen istede for å kjøre rett hjem med en gang, han smilte lurt når han sa det, og jeg var veldig villig.

 

Vi fant et avsidesliggende koselig sted, stoppet bilen og vi kastet oss rundt hverandre med en gang, han dro av meg klærne og jeg dro den harde kuken hans opp og begynte å smårunke den mens vi kysset deilig. Så dro han meg med ut, la meg på panseret og kjørte seg deilig inn i meg, mmm så deilig det var! Men vi merket fort at det var for mye mygg og skogsmaur til at vi ville fortsette ue, så da fortsatte vi inne i bilen i stede, trakk frem forsetene og satte oss i baksetene. Jeg satt meg oppå han å red han, så byttet vi til at han tok meg bakfra, det tok ikke lang tid før han måtte trekke seg ut av meg, åone døra kjapt å sprute sen deilige sæden ut.

 

En av de bedre sexopplevelsene jeg var hatt! Var så utrolig befriende og herlig, og vi ble veldig enige om å gjøre dette masse mer i sommer.

 

Har du opplevd/ønske om å oppleve noe liknende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde barnefri på søndag og hadde sex ute opp på et gress mellom noen trær, attmed en strand.. Gud hvor befriende og hærlig og det skal definitivt gjentas, måtte dessverre bare ta bussen hjem og fullføre der da for det gikk et par folk forbi så vi måtte gjemme oss under teppet  :fnise:



Anonymous poster hash: cee17...d1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...