Gå til innhold

Samværet som gikk galt


Eiolf

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et barn med ei dame, et barn som kom til etter en kort kort flørt. Barnet er nå 4 mnd.. Kommunikasjonen vår har vært svært turbulent oppgjennom graviditeten, noe jeg tror hovedsaklig beror på at jeg ikke ville være kjæresten hennes. Gjorde det slutt før graviditeten var kjent. . Jeg har valgt å fått meg hemmlig nummer i senere tid for at konflikten skal bli lagt død, noe jeg får støtte ifra på flere hold (som helsestasjon,bv og familievern) altså totalt sett mye kjip konflik som har preget oss mye.

 

På familievernkontoret sist gikk det som det bruker å gå, mannen har ingen ting han skulle ha sagt, så siden hu ikke ønsket mer samvær enn 1 time 1 gang i uka så blei det slik. Mye pga hu ammer og at vi greier ikke å kommunisere. Samværet slik har pågått nå i halvannen mnd

 

 

Noe jeg trenger lufte er dagen idag.

 

Jeg kommer en halv time for tidlig etter en missforståelse, hu var hjemme, men jeg ble sendt på dør igjen.. Greit nok. Da jeg kommer tilbake får jeg utrolig mye kjeft for at jeg kommer fortidlig, og at min søster ikke trenger å være mellommann på vår kommunikasjon mer. De hadde hatt en krangel. Hu var så sint å høylytt, veiver med armer og helt gal at jeg valgte å avbryte samværet mtp på hennes datter og min sønn som var der. Bare av mitt nærvær gjorde at hu gikk i fistel.. Noe jeg annsåg som dårlig for barna

 

Men da jeg sier at jeg drar pga at dette er ikke bra, så blokkerer hu veien for meg og holder meg fysisk fast. Hu sier at jeg må være der den timen som er bestemt. Jeg blir da rett og slett redd... Hu er helt vill i øya

Hu roer seg litt og gutten sover i armene mine.. Jeg sitter da en time å hører på hennes hånlige formaninger å dritslenging... Når jeg skal svare, så avbryter hu meg med "hepp,hepphepp,hepp" hu tar fullstendig kontrollen, og jeg har ingenting jeg kan gjøre.

 

Etter det samværet var jeg helt sjelven.. Dette var en kjip opplevelse og et helsikkes stort tilbakesteg ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...