Gå til innhold

Dagmamma ledig på Minde/Bergen


maya_81

Anbefalte innlegg

Trenger dere dagmamma?

 

Jeg har ledig plass hos meg på Minde!


Jeg er en snill, rolig, omsorgsfull og tålmodig  kvinne på 32 år, alene med datteren min på 11. Siden jeg var 6 år har interessen min vært å passe eller være med på å passe barn.

Jeg er Nesten utdannet : Barne-og ungdomsarbeider ( jeg mangler praksis med ungdommer).
 
Jeg har og tatt teorien som helsefagarbeider.

Jeg har Masse erfaring med barn i aldere 0-10 år, da jeg har jobbet mye som Dagmamma/ praktikant, i barnehage og på Skole/SFO.

Fritiden min dreier seg og mest om barna...mitt barn, venners barn og familiens barn.

Så om dere trenger en trygg og go dagmamma med masse erfaring...Så er jeg klar for nye oppdrag.

Jeg tar kr 250 pr dag,el 1250 pr uke el.5000 pr. mnd.

Jeg tar betalt selv om barnet er borte men ikke om jeg er syk el. Dette fordi pengene dere betaler er lønnen min og litt av mitt levebrød    :)

Inkludert i prisen får barna mat( Babygrøt , baybymat på glass, og morsmelkerstatning må dere evt. ta med).

Evt utflukter er også med i prisen.

Vi kommer til å være mye ute , da gjerne på lekeplassen rett ved siden av der jeg bor.

Så om dere ønsker et trygt og godt sted for barna å være i  mens dere er på jobb etc så er jeg en snill, rolig , omsorgsfull person som trives med barn rundt meg...

Høres dette interessant ut for deg og din familie kan dere kontakte meg på Mail : [email protected] el Mob nr 98847130 da på Sms i første omgang...

Her er det første mann til møllen som gjelder     :)

Jeg håper å høre fra nettopp deg og din familie!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...