Gå til innhold

middag for søttende!


bIomstre

Anbefalte innlegg

Sommerskinke (kald i skiver) synes jeg er dødsgodt med hjemmelaget potetsalat og et par andre salater ved siden av? Det kommer antakelig vi til å kjøre fordi det er deilig enkelt og sommerlig (jeg får ikke så mange å fore som deg, men er også satt i arbeid på dagen). Grille er kanskje for mye styr, men da kan du jo også lage alt tilbehør ferdig i forkant, inkl grillspydene så de bare er å legge på.

Hurra, jeg fant sommerskinke i dag (ved siden av påskeskinke faktisk)! Da mangler jeg bare å stryke skjorta :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sukk....må handle rømme og spekemat til tradisjonalistvestlendingene i dag...

Tradisjon kjennes trygt og godt! Jeg har fått beskjed om at jeg er blitt kjøpt opp! Infomøte kl 1230 i dag... vondt i magen (for skummelt for meg) :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sommerskinke (kald i skiver) synes jeg er dødsgodt med hjemmelaget potetsalat og et par andre salater ved siden av? Det kommer antakelig vi til å kjøre fordi det er deilig enkelt og sommerlig (jeg får ikke så mange å fore som deg, men er også satt i arbeid på dagen). Grille er kanskje for mye styr, men da kan du jo også lage alt tilbehør ferdig i forkant, inkl grillspydene så de bare er å legge på.

Hurra, jeg fant sommerskinke i dag (ved siden av påskeskinke faktisk)! Da mangler jeg bare å stryke skjorta :D

 

Det som er greia er at det bare er navnet som skiller de to, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Sommerskinke (kald i skiver) synes jeg er dødsgodt med hjemmelaget potetsalat og et par andre salater ved siden av? Det kommer antakelig vi til å kjøre fordi det er deilig enkelt og sommerlig (jeg får ikke så mange å fore som deg, men er også satt i arbeid på dagen). Grille er kanskje for mye styr, men da kan du jo også lage alt tilbehør ferdig i forkant, inkl grillspydene så de bare er å legge på.

Hurra, jeg fant sommerskinke i dag (ved siden av påskeskinke faktisk)! Da mangler jeg bare å stryke skjorta :D

 

Det som er greia er at det bare er navnet som skiller de to, haha!

 

Åff kårs! Pluss at sommerutgaven sef er dyrere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...