Gå til innhold

Bruk av hendene 3,5 mnd


HH80

Anbefalte innlegg

Hvor mye styring skal de ha på hendene på denne alderen. ..?

Gutten her tar etter leker , lukker opp igjen hender men har fortsatt innimellom knyttneve hender ... Men de er mere og mere åpne. .. Griper etter leker som sagt men slipper de ikke like lett igjen ..slår på lekebøylen forran vippestolen gjør han også og sutter masse på knyttneven .. Hva gjør deres ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som at han gjør akkurat det han skal gjøre på den alderen. :)

 

Anonymous poster hash: e2c74...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår og tar etter leker, men har nok ikke helt kontroll på åpning og lukking nei! Mest lukket tror jeg, uten at jeg har tenkt så mye på det... Er nok helt normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme :) min er 4 mnd i dag, og har i løpet av siste dagene virkelig fått til mye... Ligger på magen og henter seg lekene som ligger rundt seg, vil opp og sitte, slår med lekene og studerer veldig sine egne hender. Har og begynt å bli intr i tærne sine, men ikke funnet ut helt hvordan han skal få tak.. Så slår seg på knærne og leggen til han blir skikkelig irritert :P det er nok å rett før han snur seg fra rygg til mage, for han legger seg helt rundt på siden, men har den ene armen i veien for å bikke siste biten.... Men plutselig :) og han prater konstant og hyler av glede.... Er så kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...