Gå til innhold

Gulping og legging


eva1985

Anbefalte innlegg

Vi har problemer med å legge jenta vår i senga på kveldene når hun skal legge seg. Senga står med litt helling, raper flere ganger på ei flaske (kommer mye da også?) Hun er fire mnd nå og føler alt blir værre. Hun får også litt grøt på kvelden. Gulpinga har vært et problem hele veien. Men nå kan vi ikke legge henne uten at det kommer i retur. Og det ødelegge jo for å lære seg å finne søvnen selv. Hun må sitte i en spesiell stilling. Merker det er slitsomt. Hun får nan ha1 og hipp risgrøt. Håper noen kan "hjelpe oss" . H.S sier det er normalt. Jenta går bra opp i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har problemer med å legge jenta vår i senga på kveldene når hun skal legge seg. Senga står med litt helling, raper flere ganger på ei flaske (kommer mye da også?) Hun er fire mnd nå og føler alt blir værre. Hun får også litt grøt på kvelden. Gulpinga har vært et problem hele veien. Men nå kan vi ikke legge henne uten at det kommer i retur. Og det ødelegge jo for å lære seg å finne søvnen selv. Hun må sitte i en spesiell stilling. Merker det er slitsomt. Hun får nan ha1 og hipp risgrøt. Håper noen kan "hjelpe oss" . H.S sier det er normalt. Jenta går bra opp i vekt.

Gutten min gulpa MYE av NAN så jeg byttet mme. Endte opp med HIPP mme tilslutt, og han gulper mye mindre. Collett var å bedre, men vanskelig å få tak i her... Bruker også HIPP grøten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tips egentlig bortsett fra å si at det er normalt . Har hatt tre gulpeunger. Minste er 3 mnd nå og det har blitt mye bedre men Nr 2 var ille lenge . Han var veldig glupsk og slukte pupp og flaske hver kveld fra 3 mnd alder . Flaska kom i retur omtrent hver gang men ungen vokste og var blid : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv kiropraktor.! Mariann på flekkefjord kiropraktorklinikk er kjempe flink. 

 

Prøv ellers å legg henne på magen ( vet det ikke er anbefalt men så lenge du er i nærheten har du kontrollen.)

Pleier å flippe min rundt før jeg legger meg og han våkner ikke av det. 

 

Han gulper mindre etter innføring av grøt og et par ganger hos mariann :) 



Anonymous poster hash: 917d4...e50
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...