Gå til innhold

Regn regn, øsende regn, pøsende regn...


Mrs Smutt & Smilende

Anbefalte innlegg

....men det er meldt sol i morgen!!!

I mellomtiden har jeg bakt boller fulle av køøøørd og hellige-jesu-mor-og-annet-fandenskap de var gode!!!

Påskebålls til folket!

(Kan ha glemt et utropstegn eller to, men såpass får dere lese dere til sjæl altså).

 

Glad påsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er i bilen, på båten og det har regna og fylt i sjøen hele dagen ..

Men lovnader om fint vær, bare sol, ingen vind og god temp imorgen og resten av påsken gjør at jeg gidder ikke å hate :P

 

Påskeelsk!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går klappet vi hverandre gjensidig på skuldrene her i huset for hvor genialt gode vi er på å ha ferie i absolutt ikkevær. Togtur, det er tingen! Vi toga fnisende og lett amøbete glatt halvannen time hver vei for å gumle eplekake under dragene foran peisen på Frognerseteren og det var helt perfekt, kakao og kaffe og mulighet for å spise gode gode ting i gammel gammel stue med rare pensjonerte OsloVestere, selfierunkende tenåringsjenter og japanske turister. Og så konstaterte vi fra toget (ok, banen) at hele Bogstad og Sørkedalen har opphørt og blitt erstattet med tjukkaståke. Vel hjemme mekka vi panert sitronkylling med vår nye hakke-blande-blende-vispe-stavmikser og så film under pledd resten av dagen - helt ultimat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet å si på den innsatsen. Skuldreklapping er en bra ting.

Nevnte jeg at strikketøyet fra 2007 er igjen tatt fram?

Nå strikkes det atter søte pulsvanter. 25 par strikket jeg sist og vet ikke hvor mange det blir nå, men tilbakemeldingene har kommet på at noen har mistet, glemt bort, slitt ut og bare vil ha flere. Jeg er skikkelig dritdårlig på strikking, men denne oppskriften kan jeg i søvne. 187 små perler på hver vante og det er klart at det hjalp på motivasjonen med nye briller altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...