Gå til innhold

Mål på 3 mnd kontroll


HH80

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Bare av nysgjerrighet : )

Min var 7,3 kg , 64 cm lang og 42 cm rundt hodet

barna våre følger visst hverandre. Frøkna var 7,4 kg, 66 cm og 42,5 cm rundt hodet. Veldig mye større enn søstera var på samme alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest happyfeet<3

7 kg og 64,5 cm her også lillespiree:)

Hvilken str bruker dere?

Her er vi allerede over på 68, 62 er snaut! Kjøpte pysj i dag i 74! Hjelpes meg..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6800 g, 64 cm lang, 42 cm rundt hodet.

Vokser i rekordfart her!

Her går det også i str 68 og 74. 62 er for lite nå gitt :P

Guttungen har lang overkropp, så noen av bodyene i 68 er å for korte:p men ellers svømmer han i de i bredden og på armene :) stor forskjell i størrelsene utfra hvilke butikk jeg kjøper fra da... Han har faktisk 2 bodyer fra Lindex i str 56 som fortsatt er passe :)

Endret av Tilith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår var 5440g, 61cm og 40,5cm  rundt hodet:)

Måtte nettopp gå over til str 62, ikke så stor ennå gitt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare av nysgjerrighet : )

 

Min var 7,3 kg , 64 cm lang og 42 cm rundt hodet

 Oj HH80, din har tatt igjen min for lengst! :)

Her var det 62cm og 5,8, husker ikke hodemålet.. Hadde krysset to percentiler på vekta men helsesøster mente det ikke var noe å bry seg om.. (altså kurven hadde flatet ut). Hun ser normal og lubben ut så bekymrer meg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 kg og 64,5 cm her også lillespiree:)

Hvilken str bruker dere?

Her er vi allerede over på 68, 62 er snaut! Kjøpte pysj i dag i 74! Hjelpes meg..!

 

Hei :) Nå har han blitt 6 mnd, så vi bruker str 74/80 avhengig om det er lite eller smått. Han veier 9 kg og er 71 cm nå :) Stor og fin gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Hm, ser at de fleste er større enn våre... Og vi som syns ene jenta er så stor blitt...!

 

Målene var i hvert fall 5420 og 5260. Så var de 57 og 61 cm i lengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla var 7045 gr og 64 cm. To kg tyngre enn storesøster når hun var 3 mnd. Men en fin og frisk jente, med gode lår og bollekinn!

 

Er det noen av deres babyer som har reagert på vaksinene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Vesla var 7045 gr og 64 cm. To kg tyngre enn storesøster når hun var 3 mnd. Men en fin og frisk jente, med gode lår og bollekinn!

 

Er det noen av deres babyer som har reagert på vaksinene?

Våre ble veldig trøtte etter vaksinene, nesten litt sløve. Måtte vekke dem for mat, og de ville ikke ha så mye de pleier å spise.

Måtte legge dem tidligere enn vanlig, de var helt slått ut stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn hun virker her også idag, stort sett sovet siden vi var hos helsesøster. Og nå var hun stupteøtt, så sambo har gått for å prøve og legge henne. Er lett å vekke, så er ikke noe galt, men virker bare litt utslått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Det er sånn hun virker her også idag, stort sett sovet siden vi var hos helsesøster. Og nå var hun stupteøtt, så sambo har gått for å prøve og legge henne. Er lett å vekke, så er ikke noe galt, men virker bare litt utslått.

Våre var også lette å vekke, men utslåtte og litt fjerne av tretthet.

Lurer på hvordan natten blir, siden de har spist mindre enn vanlig. Krysser fingrene for at det går bra.

Går ut fra at tretthet kombinert med litt uvelhet eller kvalme (?) er årsak til liten matlyst etter vaksinene. Stakkars små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Det ble en urolig natt etter vaksinene. Stakkars, de sov urolig og jeg måtte inn til dem mange ganger. Ikke bare bare med vaksine. :(

Håper det går seg til nå i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var natten som normal, men idag er hun ikke seg selv. Sovet godt på tur i vogna, det er normalt. Men etter det har hun sovna sånn ut av det blå to ganger. Først en gang på gulvet i babygymmen, og så nå igjen i vogga.

Jeg blir jo litt bekymret, men virker ellers frisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er helt normalt å være trøtt dagen etter vaksinene også:) gutten min sov nesten hele dagen vi tok vaksine, og dagen etter... Kunne sovne hvor som helst. Hadde ikke feber og var ellers i fin form :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...