Gå til innhold

Når begynner barn å hoppe?


Apple80

Anbefalte innlegg

Mitt tantebarn på 15 mnd hoppet opp og ned med meg på kjøkkengulvet i dag. Min sønn på 17 mnd er ikke i nærheten.. Noen som vet når det er vanlig at barn kan hoppe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke helt.. Vår begynte å småhoppe når hun var 16 mnd. Nå er hun 18 måneder og klarer faktisk og hoppe opp fra gulvet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt på snart 18 mnd så jeg hoppet for første gang i går. Han satt og lekte med Brio toget og fikk det ikke til.... så ble han så sinna at han reiste seg opp og skrek mens hoppet opp og ned. Holdt på å le meg i hjel. Da ble han enda mer sinna.... stakkars liten ;) Mulig han har lært seg å hoppe i barnehagen, men det var i alle fall først gang jeg så det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt er 19 måneder. Han hopper som bare det!

Dette har han gjort i ett par måneder. Men det skal sies at han er utrolig god og sterk motorisk.

De i barnehagen sier de sammenligner han med 2 åringene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Min jente begynte når hun var 15 mnd. Nå er hun 18 mnd og hopper ned fra lave ting selv. Feks et trappetrinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
Gjest Babyfin:)

Min på 18 mnd hopper ikke. Husker tantebarnet mitt var stolt og viste frem at hun kunne hoppe, da var hun passer 2 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig at de begynner å hoppe rundt 2års alderen. Men veldig forskjell fra barn til barn..

 

Anonymous poster hash: 1332e...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min på 20 måneder hopper ikke, men går jo heller ikke ennå da ;) Barn er definitivt forskjellige.

 

Anonymous poster hash: c5579...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 mnd her, hopper ikke ennå. Spretten unge, gått siden 1 år. Han tror han kan både hoppe og hinke da...:)



Anonymous poster hash: 10143...dd4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min begynte ikke å hoppe før han var over to år, jenta mi på 14 mnd prøver allerede så ser ikke bort i fra at hun hopper snart :) så er nok veldig induviduelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Jenta mi på 19 mnd hopper masse på trampoline. Hun syns det er kjempegøy, og har veldig god balanse.

Har ikke sett henne hoppe vanlig på gulvet.



Anonymous poster hash: 35b1f...7d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...