Gå til innhold

Fylt 40...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan går det med deg, Duangdaw? :)

Takk! Det går bedre, men opp og ned! Tenker jo på hvor langt jeg ville vært, men akkurat som kroppen vet det også, og jeg får smerter og stive muskler. På mandag er det 2 måneder siden fødsel, og jeg skulle vært 25 uker! Jeg er fortsatt sykmeldt, egentlig mest pga en ekstremt heftig betennelse i armen, også en følge av stressnivået som har vært! :-( Fysioterapeuten min mener det er en direkte følge av det jeg har gått gjennom.

 

Fikk tilbake mens etter nøyaktig 6 uker, og har nettopp hatt eggløsning! :-) Men må vente enda en måned på ny inseminering, for Stork trenger nye blodprøver, da de gamle hadde "gått ut på dato"! Hormonprøver må jo tas på ulik dager i syklusen, og det innebærer at jeg må vente en ekstra måned! Litt irriterende, men nå som jeg behandles hos fysioterapeut med ulike apparater, - magnet, trykkbølge mm, så er det kanskje best å ikke kombinere det med en ny graviditet.

 

Noen som har erfaring med slik behandling hos fysioterapeut samtidig som man er gravid??

 

Er jo LIVREDD for å miste igjen og tør ikke ta noen sjanser! Fysioterapeuten har bedt meg si fra hvis jeg blir gravid så han kan finne en skånsom behandling som ikke skal være farlig for graviditeten. Men jeg er jo også generelt livredd for at det skal mislykkes en gang til, føler jeg blir helt gal, og det allerede før jeg evt blir gravid igjen! :-P

 

Hvordan går det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Har ikke vært her så ofte i det siste, prøver å ikke tenke på prøvingen hele tida. Men det er ikke lett.

Ble skuffa denne måneden også, tross i hovne bryst og menssmerter i 10 dager kom mensen for fullt. Vet det bare er gått 3-4 mnd siden aborten, og at det er lite i prøvesamnenheng. Synes likevel det er tungt, spesielt nå når jeg ikke klarer å tenke på hvor langt jeg skulle vært på vei. Men håper jo det snart klaffer igjen!

Håper du også snart får det til, Duangdaw! Blir spennende å følge med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...