Gå til innhold

Fant annen kvinnes hår i sengen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Hvordan ville dere reagert viss dere fant en annen kvinnes hårstrå i sengen deres?
Jeg er 30 år og samboer. Vi har 2 felles barn, og vi er alle mørkhåret. Her en morgen når jeg skulle re opp sengen fant jeg et langt blondt hår på madrassen. Jeg har ikke sagt noe til samboeren min, men lider i stillhet. Er dette noe dere ville reagert på? Kan hårstrå følge sengetøy, tørketromler, klær osv, eller er det grunn til å reagere her?

Det skal sies at jeg er over gjennomsnittet sjalu av natur.
Det skal også sies at jeg ikke har vært bortreist eller noe. Vi er på jobb på dagtid, barna er på skole og kommer hjem i 14-tiden hver dag. Skulle noe ha skjedd, måtte det ha skjedd på dagtid, men jeg får meg bare ikke til å tro at samboeren min tar med seg noen andre hjem i vår felles seng på dagtid??

 

Vi har et veldig godt forhold, er veldig lykkelige, mye kos og nærhet og har sex 2-3 ganger i uken, så jeg kan ikke helt se at han skal ha noe behov for det heller?

Ville dere reagert på dette? Eller er det en bagatell, og hår fyker alle steder?



Anonymous poster hash: aae09...633
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Spør han rett ut. Hvordan klare å få med et hår i sengen? Man kler jo av seg før man legger seg..å stort sett samler håret seg i vaskemaskinen, sitter sjelden her og der på vasken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Tro meg: Hadde han hatt sex der uten å skifte sengetøy så hadde det luktet tydelig sex. Hårstrået må ha en naturlig forklaring.



Anonymous poster hash: 87cc6...e07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

hadde spurt han. og håpet på et ærlig svar. er han ærlig med deg så ville jeg tatt det som t det er ting dere må forbedre, uten å bli sint... men lov å bli lei seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...