Gå til innhold

Flere barn...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en fra tidligere forhold og min mann har to.

Problemet er at min mann ønsker seg svært gjerne et barn med meg. Men jeg synes vi har mer en nok. 

Klart jeg skulle ønske meg et lite nurk til jeg. Jeg har jo bare "1" i sånn forstand.

Men jeg blir helt paff når vi har alle barna. Kjenner energien suges ut av meg.

Det skal nevnes at den ene av hans barn krever ekstra oppmerksomhet (utagerende og div). Men de helgene vi har alle, så holder det som prevensjon for meg  :-)

Men min mann er ikke glad for denne beslutningen, han er grinete. Og hver gang vi snakker om barn blir det gørr stemning.

 

Jeg har lest her, og det blir jo ikke akk lettere med felles.

Noen ganger synes jeg det er sårt også.... rart å tenke at jeg ikke skal ha flere barn... Den voksne i meg sier at vi får klare oss med de vi har. Men den egoistiske vil jo ha en til.

 

Hmmm.... vanskelige greier.

Flere i samme situasjon?

 


Anonymous poster hash: 5d3a6...34f



Anonymous poster hash: 5d3a6...34f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje dere kan gi det et par år og se?

Jeg leser endel her inne, og tror at det er mange utfordringer med slike familier og et fellesbarn gir flere å ta med i regnestykket.

 

Jeg tror og at de barna dere allerede har kan føle seg "sviktet" på et vis om det kommer en felles baby som får bo der hele tiden.

Hvordan tror du at barna dere har vil reagere på et søsken, vil de bli glade for dette? Det ville jeg ha tenkt mest på.



Anonymous poster hash: 90c60...823
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

 

Hei.

Jeg har en fra tidligere forhold og min mann har to.

Problemet er at min mann ønsker seg svært gjerne et barn med meg. Men jeg synes vi har mer en nok. 

Klart jeg skulle ønske meg et lite nurk til jeg. Jeg har jo bare "1" i sånn forstand.

Men jeg blir helt paff når vi har alle barna. Kjenner energien suges ut av meg.

Det skal nevnes at den ene av hans barn krever ekstra oppmerksomhet (utagerende og div). Men de helgene vi har alle, så holder det som prevensjon for meg  :-)

Men min mann er ikke glad for denne beslutningen, han er grinete. Og hver gang vi snakker om barn blir det gørr stemning.

 

Jeg har lest her, og det blir jo ikke akk lettere med felles.

Noen ganger synes jeg det er sårt også.... rart å tenke at jeg ikke skal ha flere barn... Den voksne i meg sier at vi får klare oss med de vi har. Men den egoistiske vil jo ha en til.

 

Hmmm.... vanskelige greier.

Flere i samme situasjon?

 

Anonymous poster hash: 5d3a6...34f

 

Skjønner problemstillingen, og kjenner meg godt igjen i at når man er en familie med dine og mine barn så suges energien ut, og overskuddet til å få en ny er ikke akkurat så stor da. Så har man mer enn nok med de man har, så skal man ikke skaffe seg flere. Barn krever mye av deg, og sånn skal det være, men man velger hvor mange man er klar for :)

Har selv en fra før, og med 2 bonusbarn så er familien stor nok som den er.

 

 

 

Anonymous poster hash: 8c9e4...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...