Gå til innhold

hvilken vogn passer m bilstol?


hotoon

Anbefalte innlegg

I 2009 hadde jeg en quinny vogn til jenta mi som var helt genial. Bagdelen og bilstolen hadde sammr adapter så jeg kunne bruke maxi cosien i vognen nør jeg skulle på butikken en snartur etc. Men vognen var aalt for liten til voksipose pg både vognen og bilstolen har vi kvittet pss med for lenge siden. Nå er jeg atter en gang på barnevogn (og bilstol) jakt. . Denne gangen skal jeg ha en kombivogn el ala emmaljunga eller simo..men så vidt jeg har forstått så må man fsktisk bytte adapter. Er ikke det veldig tungvint? Fins det noen vogner der man slipper dette styret for å få på bilstolen? Hele vitsen er jo at det skal være en lettvindt manøver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kjempeenkelt å bytte adapter, så det ville jeg ikke tenkt på! Jeg har kjøpt maxi cosi bavriofix som jeg skal bruke på emmaljungavognen jeg skal kjøpe. Der er like enkelt å bytte adapter som det er å ta av bagdelen/sportsdelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Emmaljunga Edge Duo og maxi cosi bilstol som passer på :)

Absoulutt ikke noe stress. Å ta på adapteren er akkurat det samme som å ta på bagen/bilstolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akta Graco har ganske store triller (Mirage?) der du bare plasserer bilstolen oppå og triller i vei. Det fine med dem er at trillas suflett kan trekkes over sufletten på bilstolen - praktisk når man bor på en vindfull plass. Bakdelen er at bilstolen ikke leveres med isofixbase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akta Graco har ganske store triller (Mirage?) der du bare plasserer bilstolen oppå og triller i vei. Det fine med dem er at trillas suflett kan trekkes over sufletten på bilstolen - praktisk når man bor på en vindfull plass. Bakdelen er at bilstolen ikke leveres med isofixbase.

Akta Gracos 0-10kg's bilseter har isofix base jo :) Kanskje ikke de gamle setene, men de anbefales det jo ikke å bruke uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...