Gå til innhold

Har en fantasi! kan noen hjelpe?


den uvitende

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen, jeg har en fantasi som jeg har opplevd at flere andre har også. jeg er i stabilt og godt forhold og vi bor i Bergens området. jeg har lenge grublet over om jeg er litt unormal med slik fantasi men etter mye undersøkelse så viser det seg at jeg er helt normal :-) det jeg fantaserer om er følgende: jeg vil at min samboer skal ha sex med en annen mann mens jeg ser på. jeg vil at det skal være lidenskap i sexen, hun skal ha det godt og nyte hvert sekund hun har med den mannen. jeg har sagt det til henne og hun sier at hun har tenkt tanken men er redd for å skuffe meg og trekke seg unna. jeg har forklart at jeg vil dette og t hun skal kun tenke på seg selv og ha en herlig opplevelse. jeg vil ikke at det skal være hardhendt og egoisme i akten, men at hun skal få utforske mannen og kjenne hans rolige, ømme bevegelser. jeg vil at hun skal kose seg. så da er mitt spørsmål her inne, er det noe menn som har prøvd dette enten ha sett sin kone ha sex med en annen mann eller vært den andre som har hatt sex med en annen mans kone mens han har sett på? evt. hva bør jeg tenke på? hvordan skal jeg komme i kontakt med en slik mann. vi har alder 37 -38 og jeg vil ikke at personen skal være over 25 år. noen med noen av disse erfaringene her inne? del de gjerne med meg.

Jeg tenker at skal det være sikker så bør jo dette være en fremmed? og en engangs tilfelle? enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei.

Eg har aldri opplevd å se min samboer ha sex med noen andre enn meg, men hun får lov å leke på egenhånd allikevel.

Å vite at hun er på besøk hos en "venn" å tenke på hva de gjør er vanvittig opphissende.

Er deilig å få hun nypult hjem igjen så har vi heftig sex mens hun forteller hva de har gjort :)

Eg har ikkje lekt med andre jenter enda, men vi har ett åpent forhåld der vi begge har lov å leke på egenhånd. Eneste regelen er egentlig at den andre skal vite om det på forhånd.

Er virkelig å anbefale om du tenner på denne typen opphisselse,

Kanskje damen din også vil ha det deiligere første gangen om hun er alene med han, så de får lære hverandre å kjenne i sengen, så blir det enda bedre når du skal se på å eventuellt delta

Heisann alle sammen, jeg har en fantasi som jeg har opplevd at flere andre har også. jeg er i stabilt og godt forhold og vi bor i Bergens området. jeg har lenge grublet over om jeg er litt unormal med slik fantasi men etter mye undersøkelse så viser det seg at jeg er helt normal :-) det jeg fantaserer om er følgende: jeg vil at min samboer skal ha sex med en annen mann mens jeg ser på. jeg vil at det skal være lidenskap i sexen, hun skal ha det godt og nyte hvert sekund hun har med den mannen. jeg har sagt det til henne og hun sier at hun har tenkt tanken men er redd for å skuffe meg og trekke seg unna. jeg har forklart at jeg vil dette og t hun skal kun tenke på seg selv og ha en herlig opplevelse. jeg vil ikke at det skal være hardhendt og egoisme i akten, men at hun skal få utforske mannen og kjenne hans rolige, ømme bevegelser. jeg vil at hun skal kose seg. så da er mitt spørsmål her inne, er det noe menn som har prøvd dette enten ha sett sin kone ha sex med en annen mann eller vært den andre som har hatt sex med en annen mans kone mens han har sett på? evt. hva bør jeg tenke på? hvordan skal jeg komme i kontakt med en slik mann. vi har alder 37 -38 og jeg vil ikke at personen skal være over 25 år. noen med noen av disse erfaringene her inne? del de gjerne med meg.

Jeg tenker at skal det være sikker så bør jo dette være en fremmed? og en engangs tilfelle? enig?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Hvasierreven

Kommer gjerne å oppfyller din fantasi!

Det høres spennende ut og noe jeg aldri har gjort før!

At du ser på høres spennende ut!

Filmer du og tar bilder blir mannen din glad og stunden varer og varer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...