Gå til innhold

Feil på amh tester


villevilma

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jepp, så den :)

Jeg fikk også målt under 1 og ble tilfeldigvis gravid 2 måneder etterpå ! :)

Nå skal ikke jeg ha noen hjelp med å bli gravid, så da betyr det ikke så mye for meg, om den er feil eller ei.. Men det er veldig leit å få en sånn beskjed, også er det kanskje ikke tilfelle likevel... Da kan en jo flytte fokus til andre ting som kanskje kan hjelpe på å få det etterlengtede barnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en svigerfar som ironisk nok er ferlitetsspesialist. Og han ser selvfølgelig bare på " tallet " så da jeg hadde en ma i fjor sommer var han veldig tydelig på at min amh på 2 var så dålig at vi mest sansynlig ikke kom til og få det til igjen. Samtidig som han mente at jeg ikke skulle se bort i fra at jeg ville kunne oppleve en ma til. For det var vanlig i våres alder. Hører med til historien at jeg ikke har vært der mer enn nødvendig. Har bestemt meg for at jeg skal gjøre deres dystre spådommer til skamme . ;) Må bare klare eksamen til våren . Så skulle jeg være så heldig og få det til snart , så må det vel være lov til og ønske seg de første mnd uten kvalme . .....! Krysser fingrene for at det virkelig skal yngle her inne . ;) Synes vi passer bedre inn i første trim. . ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en svigerfar som ironisk nok er ferlitetsspesialist. Og han ser selvfølgelig bare på " tallet " så da jeg hadde en ma i fjor sommer var han veldig tydelig på at min amh på 2 var så dålig at vi mest sansynlig ikke kom til og få det til igjen. Samtidig som han mente at jeg ikke skulle se bort i fra at jeg ville kunne oppleve en ma til. For det var vanlig i våres alder. Hører med til historien at jeg ikke har vært der mer enn nødvendig. Har bestemt meg for at jeg skal gjøre deres dystre spådommer til skamme . ;) Må bare klare eksamen til våren . Så skulle jeg være så heldig og få det til snart , så må det vel være lov til og ønske seg de første mnd uten kvalme . .....! Krysser fingrene for at det virkelig skal yngle her inne . ;) Synes vi passer bedre inn i første trim. . ;)

 

Jeg har lurt på å ta den testen, men tør lissom ikke - er redd for svaret :-/ Nå er det snart 1 år siden jeg tok ut hormonspiralen, og fortsatt ikke klaff, så jeg har jo tenkt tanken på at jeg kanskje skulle sjekke opp.... men litt feig altså - redd for svaret.... Masse lykke til med eksamen og så krysser jeg fingrene for at det yngler hos deg (og meg) snart så vi kan flytte til 1. trim - og at du slipper kvalmen :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, så den :)

Jeg fikk også målt under 1 og ble tilfeldigvis gravid 2 måneder etterpå ! :)

Nå skal ikke jeg ha noen hjelp med å bli gravid, så da betyr det ikke så mye for meg, om den er feil eller ei.. Men det er veldig leit å få en sånn beskjed, også er det kanskje ikke tilfelle likevel... Da kan en jo flytte fokus til andre ting som kanskje kan hjelpe på å få det etterlengtede barnet :)

Det er håp med dårlig resultat på testen da tydeligvis :-) Tør ikke ta den jeg... er så redd for svaret :-( 

Så gøy at det klaffet for deg!! Gratulerer:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok AMH prøven innen den perioden og svaret var 1,6 og 1,4 og med min alder er det så å si å være infertil. Tok en ny en nå siden saken har vært oppe i media, og det viste seg de som ble tatt innen den perioden var feil, og min AMH faktisk er 3,1 og normal fertil i min alder. 



Anonymous poster hash: f9d70...c58
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...