Gå til innhold

Elsker babyen meg????


Salvador

Anbefalte innlegg

Jeg har i flere tilfeller hatt sterk misstro til om babyen min elsker meg eller ikke, eller om han i det hele tatt liker meg. Jeg har følt at han like gjerne kunne hatt det like bra, om ikke bedre, med en annen mor, og at jeg bare er overflødig, at jeg er kun en matstasjon på to bein. Jeg har aldri noen sinne tvilt så sterkt på mine egne evner tidligere som jeg har gjort i det siste. Jeg føler at jeg ikke duger til annet enn bleieskift og mating, spesielt når jeg ikke klarer å roe han ned når han gråter. Jeg har skjønt at jeg ikke er unik i denne tankegangen, og jeg har også skjønt at det er masse hormoner som spiller inn i disse følelsene. Bare tenk alt vi må lære oss som førstegansforeldre, hvorfor kan det ikke finnes noen fasit, eller bruksanvisning? Det hadde vært så mye lettere! Men samtidig så ville jo ikke min baby vært like unik om han hadde vært som alle andre, så jeg er glad det ikke finnes noen fasit!

Jeg kom over denne artikkelen helt tilfeldig: http://www.klikk.no/foreldre/article423649.ece

og fant ut at jeg må roe meg ned og se det som faktisk er, og ikke lage masse dumme tanker i hodet mitt! :) Han elsker meg virkelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig elsker din baby deg! :)

Man kan bli så fortvilt når man opplever at man ikke selv synes man strekker til - men babyen tenker ikke slik. Den stoler 100% på deg og elsker deg ubetinget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig elsker din baby deg! :)

Man kan bli så fortvilt når man opplever at man ikke selv synes man strekker til - men babyen tenker ikke slik. Den stoler 100% på deg og elsker deg ubetinget.

:D Jeg må bare huske på å minne meg selv på det med jevne mellomrom, kjæresten min sier han elsker meg, så jeg tviler ikke på det, men babyen min kan jo ikke si det enda, og da er det lett å tvile når ting er som mest hektisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...