Gå til innhold

Någon som har barn som går i Ringens Park barnehage, eller Waldemars barnehage (Oslo)?


Happy18

Anbefalte innlegg

Vill gärna veta om ni är nöjda/missnöjda. Vi ska söka plats där till våran son och är tacksam för all information från er som har erfarenhet därifrån. 

Tack :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei,

Min datter gikk der da den startet for to år siden. Vi var dessverre ikke helt fornøyd, men det kan skyldes at det var kaotisk i begynnelsen, alt ikke var på plass med rutiner osv. Positivt med flotte utearealer (særlig for de eldre barna), og den ligger skjermet til for trafikk. Negativt synes jeg det var at det var hele 14 barn på småbarnsavdeling på et ganske lite areal. I tillegg var den andre småbarnsavdelinga ved siden av, kun atskilt med en slags skyvedør (dvs nesten helt åpent mellom avdelingene). Ergo mange barn på lite plass...

 

de har kule ting som sanserom osv, men hvor mye bryr de minste seg om dette?lite, for dem er trygghet og tilgjengelige voksne viktigst! Da ville jeg tatt en telefon og spurt om de ansattes bakgrunn, stabilt personale osv. Tenker at det sier mye om en barnehage og arbeidsmiljø, noe som igjen smitter over på miljøet for barna.

 

Anonymous poster hash: e0e1f...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Min datter gikk der da den startet for to år siden. Vi var dessverre ikke helt fornøyd, men det kan skyldes at det var kaotisk i begynnelsen, alt ikke var på plass med rutiner osv. Positivt med flotte utearealer (særlig for de eldre barna), og den ligger skjermet til for trafikk. Negativt synes jeg det var at det var hele 14 barn på småbarnsavdeling på et ganske lite areal. I tillegg var den andre småbarnsavdelinga ved siden av, kun atskilt med en slags skyvedør (dvs nesten helt åpent mellom avdelingene). Ergo mange barn på lite plass...

de har kule ting som sanserom osv, men hvor mye bryr de minste seg om dette?lite, for dem er trygghet og tilgjengelige voksne viktigst! Da ville jeg tatt en telefon og spurt om de ansattes bakgrunn, stabilt personale osv. Tenker at det sier mye om en barnehage og arbeidsmiljø, noe som igjen smitter over på miljøet for barna. Anonymous poster hash: e0e1f...195

Dette gjelder waldermars barnehage:)

 

Anonymous poster hash: e0e1f...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...