Gå til innhold

Hva mener dere om dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fysj for en ekkel oppførsel på folk, skrive slike frekke motbydelige innlegg!!!! Jeg blir uvel av ondskapen som bor i folk. Fei for din egen dør. Dere snakker dritt om fantastiske mennesker som elsker barna sine. Penger, hva har det med kjærlighet å gjøre??? Slike innlegg bør slettes av admin før de ser dagens lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi lever i ett land der vi oppfordrer barn og unge til å slutte med nettmobbing også sitter det fader meg en gjeng med hormonelle voksne her inne å driver med akkurat dette. Dette er nettmobbing. Dere skal så klart få ha deres meninger om saken som omhandler ung og gravid. Men sitt ikke på neste sladder/kaffe møte med venninnene deres å prate dritt om mobbere, mobberenes foreldre og mobbe-samfunnet i Norge For barn og unge som driver med mobbing lærer det fra ett sted og det stedet er nemlig fra halv voksne damer som DERE!! Skam dere!

Se heller innover i dere selv, dere er ikke perfekte dere heller. Det er det INGEN som er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tenker du virkelig at de bloggerne er representative for en gjennomsnittlig ung mor? Tror du at alle unge mødre kun har fokus på hår, sminke og fest? En gjennomsnittlig ung mor blogger ikke fordi det er lite interessant å lese hverdagslige blogger om amming, lite søvn og barseltreff.. sånt som de fleste mødre styrer med uansett alder.Jeg ble selv mor som 17-åring. Jeg har nå 4 barn, høy utdannelse og en lederstilling. Jeg anbefaler INGEN å få sitt første barn så tidlig. Men mange unge mødre klarer seg faktisk veldig bra fordi en får et helt annet fokus i livet og fordi en blir tvunget til å bli voksen tidlig.

Jeg mener ikke at de representerer alle unge mødre nei. Dette var et eksempel. Min mening er derimot at ALLE unge mødre er uansvarlige. Anonymous poster hash: a1df0...fdd

Jeg fikk første som 20åring, var gift, drev allerede min egen bedrift osv.

Du er beklageligvis bare fordomsfull for alle som ikke velger din vei i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I de siste dagene har jeg kommet over flere unge mammabloggere som Josefinel.blogg.no og Chages.blogg.no som begge har kommet ganske langt opp på blogglisten.no og blogg.no. Josefinel.blogg.no var bare 16 år gammel da hun ble gravid. Hva er deres syn på slike bloggere og unge mødre? 

 

Selv blir jeg litt uvel av at så unge jenter får barn! Hvordan skal det gå med barna deres når de ikke en gang har utdanning ei heller vett i hodet? 

 

God underholding er det da... ser jo ut til at det er dette folk søker etter på nettet... unge jenter som sprer beina for en hver pris

Anonymous poster hash: a1df0...fdd

 

Anonymous poster hash: a1df0...fdd

 

 

Vet det kanskje kan høres utrolig far fetch ut for deg, MEN det KAN..jeg sier KAN gå bra med barna, dems barndom og oppvekst og liv som voksen selv om ene eller begge foreldrene ikke har utdannelse og/eller var unge da de fikk dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I de siste dagene har jeg kommet over flere unge mammabloggere som Josefinel.blogg.no og Chages.blogg.no som begge har kommet ganske langt opp på blogglisten.no og blogg.no. Josefinel.blogg.no var bare 16 år gammel da hun ble gravid. Hva er deres syn på slike bloggere og unge mødre? 

 

Selv blir jeg litt uvel av at så unge jenter får barn! Hvordan skal det gå med barna deres når de ikke en gang har utdanning ei heller vett i hodet? 

 

God underholding er det da... ser jo ut til at det er dette folk søker etter på nettet... unge jenter som sprer beina for en hver pris

Anonymous poster hash: a1df0...fdd

 

Anonymous poster hash: a1df0...fdd

 

 

Utdanning kan hun da fint ta etter hun har fått barnet!

Jeg har selv ingen utdannelse å begynte ikke på den før barnet nærmet seg 2 år,ser ikke problemet med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte faktisk lage meg en bruker pga dette var en ufattelig provoserende diskusjon!

Skammelig at dere som er ''voksen'' sitter her og slenger dritt om andre folk? Hva i h******* vet dere om hennes graviditet eller hennes liv generelt?! At hun har kjøpt seg en strittetang, WOW. Kan hun ikke unne noe til seg selv da? Dere kjøpte sikkert BARE ting til barnet og ikke dere selv, eller hva? Er det dét dere prøver å si? Unnskyld meg, men det er virkelig det dummeste jeg har hørt.
Hva vet dere om at det var planlagt? Tror ikke dere det skjer uhell? Det kan skje uhell, samme hvordan man ''beskytter seg''. 

Sitte her å snakke stygt om unge mødre og trekke ut ''eksempelblogger'', det er faktisk personangrep. Er dere så j**** mye bedre da? En ung kvinne kan ta LIKE godt vare på barnet sitt som ei på 30. Til og med bedre. 
Tenker dere over at disse bloggerne kan leser det dere skriver? Tenker dere i det hele tatt? Er det nå jeg får ett bitchy svar med '' Bare bra de leser det''  eller '' til pass for de'' ? 
Jeg er faktisk helt rystet. Dere har ikke en ANELSE om hvordan disse bloggerne har det.

At de legger ut for mye om livet sitt? Tror dere det bare er negativt at de blogger om svangerskap, graviditet, livet som ung mor, eller mor generelt? Det er mange som leser disse bloggene. Mange lærer mye. Til og med jeg selv har lært mye av å lese og snakke med Josefine. Mange unge mødre, eller eldre vet ikke helt hva de hiver seg ut i. Når de leser mamma-blogger får de ett lite innblikk. Dette synes jeg er veldig, veldig bra.

Jeg kjenner Josefine (josefinel.blogg.no) og Jens (far til barnet). De er fantastiske foreldre. Skammelig at dere kan uttale dere om disse, eller unge foreldre generelt. Dere har ikke en fjern idé om de er gode eller dårlige foreldre. De har allerede en plan for livet, en plan om utdanning, en plan for familien sin.

Som sagt, jeg er RYSTET.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det hende at en av disse bloggerne er trådstarter som vil ha flere treff på bloggen sin?

 

Anonymous poster hash: 194c9...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det rett og slett er du som burde revurdere hva slags holdninger og verdier du fører videre til barna dine, HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann "Anonym". Så hyggelig av deg å sitte å rakke ned på en 18 år gammel jente som bare vil det beste for barnet sitt. Sier dette mer om deg eller meg? 

Har du noen grunn til å kunne kommentere livet mitt? Du aner ikke hva som foregår i livet mitt og hvordan jeg er som mamma til datteren min. Jeg vier livet mitt til datteren min og vil henne alt godt. Hvordan kan du betvile det? Hva gjør deg så sikker i din sak? 
 

Nå skal jeg sette meg ned med datteren min å gi henne all min kjærlighet slik jeg gjør HVER BIDIGE DAG. Mvh Josefine :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...