Gå til innhold

INFURN


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring fra denne nettsiden?

Jeg bestilte nemlig en gyngestol fra denne siden i slutten på mai. Den skulle komme neste ute, men har ikke kommet.

Nå hører jeg litt forskjellig fra folk ang. denne siden, og det er ikke positivt for å si det sånn. Dessverre!

 

Er så lei av å vente, og hadde så lyst til å ha denne gyngestolen.....

 

Noen som har kjøpt noe der?



Anonymous poster hash: 532b1...407
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på det samme... Bestilte en knaggrekke det for flere mnd siden, og oppdaget plutselig at den ikke skal komme før i januar :(

 

Anonymous poster hash: ae3e7...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skulle komme forrige uke mente jeg.

Så dumt du ikke har fått knaggrekken din! Håper den dukker opp snart!

 

HI



Anonymous poster hash: 532b1...407
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googler dere infurn, vil dere snart oppdage at den siden svindler kundene sine. Derfor har jeg aldri bestilt noe derfra. Foreta alltid et googlesøk før dere bestiller noe på nett!! Betalte dere med kredittkort kan dere sikkert få dem til å refundere pengene dere har tapt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg ikke svaret før nå. Seriøst?

Uff skulle ønske jeg visste dette før jeg bestilte. Så utrolig kjedlig og leit!

Har sendt 5 mailer om at de skal gi meg pengene tilbake. De svarer ikke! Dårlig service!!

Hvordan kan jeg redundere pengene? Vet du hvordan jeg kan gjøre det?

 

HI

 

PS: Tusen takk for svarene hittil!



Anonymous poster hash: 532b1...407
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har gått i samme felle, bestilte noe for flere måneder siden og den skal liksom leveres neste uke! Tror jeg må innse at jeg er lurt, men skal prøve å purre en stund til

 

Anonymous poster hash: 6765f...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jobbet for de.... for å si det sånn.... jeg sluttet når de ikke hadde utbetalt lønna mi de siste 3 mnd..... i tillegg fikk jeg for lite  de første gangene noe de ikke rettet opp..... Så de pengene kan jeg nok bare se langt etter :(

 

Håper dere også vet at alt de selger er fake.....??



Anonymous poster hash: e0192...d42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille snuppa våknet her, så måtte inn å skjekke for å se om noen andre hadde svart meg.

Er helt skjokkert over hva du skriver, du som har jobbet der altså. Så utrolig kjedlig for deg!

Da kan jeg se langt etter de pengene. 

 

Da kjøper jeg gyngestolen i butikk, selv om den er dyrere. Da er den i allefall ekte.

 

Takk for råd annonym #8 :)



Anonymous poster hash: 532b1...407
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hvordan er statusen? har dere fått varen?

Jeg var vel dum nok og la inn en bestilling igår....... oppdaget nå at jeg ikke får varen før i april 2014. vil heve kjøpet, men hvordan? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er statusen? har dere fått varen?

Jeg var vel dum nok og la inn en bestilling igår....... oppdaget nå at jeg ikke får varen før i april 2014. vil heve kjøpet, men hvordan?

Du kan heve kjøpet men se langt etter pengene. Jeg hevet kjøpet i juli - fikk beskjed i juni om at pengene skulle være tilbake inne på konto innen to uker. Fortsatt ikke kommet. Jeg har purret, de har ringt meg to ganger til og lovt utbetaling, ingenting har skjedd. Har en sak gående hos kredittkortselskapet nå...

 

Anonymous poster hash: 4cf03...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan er statusen? har dere fått varen?

Jeg var vel dum nok og la inn en bestilling igår....... oppdaget nå at jeg ikke får varen før i april 2014. vil heve kjøpet, men hvordan?

Du kan heve kjøpet men se langt etter pengene. Jeg hevet kjøpet i juli - fikk beskjed i juni om at pengene skulle være tilbake inne på konto innen to uker. Fortsatt ikke kommet. Jeg har purret, de har ringt meg to ganger til og lovt utbetaling, ingenting har skjedd. Har en sak gående hos kredittkortselskapet nå...

 

Anonymous poster hash: 4cf03...29f

Juni mener jeg selvsagt ;)

 

Anonymous poster hash: 4cf03...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt et par lamper som ble levert som de skulle, og som jeg er strålende fornøyd med. Jeg har også bestilt et bord som først skulle komme for en måned siden, og som jeg så ble lovet skulle komme i desember, men det gjenstår jo å se...

 

Jeg har imidlertid erfart at det ikke er det spor vanskelig å få tak i dem, både på mail og telefon.



Anonymous poster hash: df3f2...572
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

 

Noen som har erfaring fra denne nettsiden?

Jeg bestilte nemlig en gyngestol fra denne siden i slutten på mai. Den skulle komme neste ute, men har ikke kommet.

Nå hører jeg litt forskjellig fra folk ang. denne siden, og det er ikke positivt for å si det sånn. Dessverre!

 

Er så lei av å vente, og hadde så lyst til å ha denne gyngestolen.....

 

Noen som har kjøpt noe der?

 

 

Jeg bestilte en stol med lev. tid ca 8mnd. Fikk mail om forsinkelse men så etter nok et 1/2 år dukket stolen opp og den er bare et syn - aldeles nydelig! Infurn er et Spansk firma og får varene laget i China som så mange andre, og det tar tid så ikke gi opp håpet!

 

Sissel

Anonymous poster hash: 532b1...407

 

Jeg bestilte en stol, klokke og lampe hos Infurn. Det tok et år før stolen kom, den var verd å vente på! Aldeles utrolig lekker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Noen som har erfaring fra denne nettsiden?

Jeg bestilte nemlig en gyngestol fra denne siden i slutten på mai. Den skulle komme neste ute, men har ikke kommet.

Nå hører jeg litt forskjellig fra folk ang. denne siden, og det er ikke positivt for å si det sånn. Dessverre!

 

Er så lei av å vente, og hadde så lyst til å ha denne gyngestolen.....

 

Noen som har kjøpt noe der?

 

 

Jeg bestilte en stol med lev. tid ca 8mnd. Fikk mail om forsinkelse men så etter nok et 1/2 år dukket stolen opp og den er bare et syn - aldeles nydelig! Infurn er et Spansk firma og får varene laget i China som så mange andre, og det tar tid så ikke gi opp håpet!

 

Sissel

Anonymous poster hash: 532b1...407

 

Jeg bestilte en stol, klokke og lampe hos Infurn. Det tok et år før stolen kom, den var verd å vente på! Aldeles utrolig lekker:)

 

Fantastisk, du svarer deg selv uten blygsel, gratulerer med dagens mest skamløse promo. Så synd det ikke virker, det er fortsatt et møkkafirma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Noen som har erfaring fra denne nettsiden?

Jeg bestilte nemlig en gyngestol fra denne siden i slutten på mai. Den skulle komme neste ute, men har ikke kommet.

Nå hører jeg litt forskjellig fra folk ang. denne siden, og det er ikke positivt for å si det sånn. Dessverre!

 

Er så lei av å vente, og hadde så lyst til å ha denne gyngestolen.....

 

Noen som har kjøpt noe der?

 

 

Jeg bestilte en stol med lev. tid ca 8mnd. Fikk mail om forsinkelse men så etter nok et 1/2 år dukket stolen opp og den er bare et syn - aldeles nydelig! Infurn er et Spansk firma og får varene laget i China som så mange andre, og det tar tid så ikke gi opp håpet!

 

Sissel

Anonymous poster hash: 532b1...407

 

Jeg bestilte en stol, klokke og lampe hos Infurn. Det tok et år før stolen kom, den var verd å vente på! Aldeles utrolig lekker:)
Hahaha :-p
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influensa er svindel fra ende til annen. Mens vi er inne på det, tm design frarådes også på det sterkeste. Har en venninne som handlet på infurn, og har ikke sett spor av møblene på over ett år. Hun har kontaktet tv2 hjelper deg. Selv har jeg bestilt fra tm design, og opplever elendig kunde service og forsinkelser på forsinkelser av møbler. Hold dere unna :)

 

Anonymous poster hash: 278cc...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Useriøst!!!!!

 

Jeg bestilte to designstoler derfra i juni 2013.

Nå er det januar 2014, og ser at de står forventet levert i slutten av april 2014.

 

Det er jo helt latterlig. Første gang jeg kontaktet de var i juli 2013. Da fikk jeg beskjed om at de var innom for siste kvalitetssjekk og at dette tok noe tid så de ville nok ikke bli levert før i november 2013.

 

Når jeg etter dette har vært i kontakt med de og forlangt at de kansellerer ordren og betaler tilbake pengene bare ignorerer de det. De svarer ikke en gang. Når jeg bestiller opprigning fra dem, ringer de kun i to sekunder og legger på så jeg rekker ikke å ta telefonen. Deretter sender de meg mailer hvor de skriver at de har forsøkt å kontakte meg osv og hva de kan hjelpe meg med. Som om alt er i skjønneste orden.

 

Men det skal de ha. På grunn av sen levering, fikk jeg et tilgodebeløp på 20% av bestillingen, noe som tilsvarer rundt 1200 kr. Hm.. Jeg kan jo kanskje benytte meg av dette gavekortet da! Og hvem vet, det kan jo hende jeg mottar de nye varene jeg bestiller før julen neste år da! Eller ikke.

 

Hold dere langt unna!! Jeg innså tapet nå før jul og gikk heller på Ikea og kjøpte noen stoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt ikke fått gyngestolen min, ei heller pengene.

Har sendt mange mailer om å få tilbake pengene mine,uten hell.

Dritt nettsted! Infurn kan dra til en viss plass.

 

Til alle sammen: IKKE nettshop på Infurn!!!!

 

 

HI



Anonymous poster hash: 532b1...407
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lest dette om Infurn. Det er såkalte replika-møbler. Kopier, som antagelig er lov fordi designeren ikke lenger er vernet av åndsverkloven eller noe. Jeg har bestilt noe fra Voga som skal komme snart. Noen med erfaringer derfra?

 

Anonymous poster hash: b11d0...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sukk, jeg også innser at jeg er lurt :(

 

Noen som i det hele tatt har fått møblene sine? Utenom en???

 

Hvis jeg kansellerer, ser jeg aldri pengene uansett, hvis jeg ikke kansellerer, har jeg da et håp om å kanskje se dem en dag???

 

Noen som har en BRA side å anbefale? :) For å handle møbler de ikke har i butikkene her, gjerne design... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte to Eames-stoler i februar 2013, og fikk beskjed om at de skulle leveres i juli. I august hadde stolene fremdeles ikke kommet, og jeg begynte å sende hyppige e-poster (jeg hadde sendt tidligere og purret også). De svarte gjentatte ganger at de skulle undersøke hva som hadde skjedd. Til slutt truet jeg med Forbrukerrådet og at jeg ville ha tilbake pengene mine. Jammen dukket ikke stolene opp i slutten av november (mener jeg at det var). Stolene er forøvrig kjempefine, så de var verd å vente på, men det er nok siste gang jeg bestiller noe derfra!

Endret av Villemo3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...