Gå til innhold

Tips til en liten vibrator jeg kan bruke under sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vil ikke at det skal være så tydelig, men tror jeg må ha det for å kunne komme. Har vært aktiv i 10 år og aldri fått orgasme med mann. Var sammen med dame i 2 år også, og kan ikke skjønne at jeg ikke kom da :/ 

 

Men uansett. Nå vet jeg at det er stimuli av klitoris som må til og får prøve å integrere det i samlivet med ny partner. 

 

Tips??



Anonymous poster hash: 7d477...411
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Se på kondomeriet.no, club4shop.no. Masse fine leketøy og hjelpemidler. Og er det noe du er usikker på og lurer på hva som er best å bruke, så kan du sende mail med spm til forskjellige inne på siden til kondomeriet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

http://www.lekerforvoksne.no/products/tara

 

Dette er den beste jeg har prøvd til nå! Den kan brukes under sex og stimulerer både klitoris og g-punktet. Den føles veldig god ut mot klitoris og jeg har aldri kommet så lett før som med denne.

Før vi skaffet oss den nye så brukte vi endel denne til klitoris: http://www.lekerforvoksne.no/products/honi-mini

Den er utrolig grei i størrelsen og kan brukes til så mye. Brukes den helst på klitoris men kan også brukes som et vibrerende egg. Den er veldig god til feks. forspill og kan jo brukes under sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg kan hjelpe deg...jeg har masse gode tips og teknique som jeg driver med gjenom sex som gjøre dama kommer. Det har ingen ting med alder, hud-farge osv å gjøre med dette. Jeg kan hjelpe skulle du ønsket det.



Anonymous poster hash: 2be10...f65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

We-vibe som nevnt over her, har funket helt vanvittig for meg!



Anonymous poster hash: ef4d7...653
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...