Gå til innhold

Andre på 42 som forsøker å bli gravide her inne?


Graciegirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg er 42 år med en datter på 7 år fra et tidligere forhold. Jeg og min nye mann (som har to barn fra et tidligere forhold) har prøvd i over 4 år nå for å få et felles barn, men ønsket vårt har dessverre ikke blitt innfridd ennå :-(. Har hatt en MA (i 2012) og en graviditet utenfor livmor (i 2013). Håpet har vi ennå, så vi har ikke gitt opp riktig ennå. Men begynner veldig å kjenne på dette med alderen og at tiden "løper" ifra oss... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 42 år med en datter på 7 år fra et tidligere forhold. Jeg og min nye mann (som har to barn fra et tidligere forhold) har prøvd i over 4 år nå for å få et felles barn, men ønsket vårt har dessverre ikke blitt innfridd ennå :-(. Har hatt en MA (i 2012) og en graviditet utenfor livmor (i 2013). Håpet har vi ennå, så vi har ikke gitt opp riktig ennå. Men begynner veldig å kjenne på dette med alderen og at tiden "løper" ifra oss...

 

Vi har prøvd en stund vi også . Vet at all prøvingen kan ta på . Har du tatt blodprøvene amh ( viser eggreserver ) og fsh ( hormonbalansen ) Bor du i Oslo annbefaller jeg deg om og ta kontakt med Frøya klinikken. Det hjalp oss , selv om det for min del endte med en ma i uke 11 pluss 5. Beviste jo det at det er mulig og få det til . Ikke gi opp . ;) Jeg er 72 modell . og lever i håpet . ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er 42 og har en datter på snart 2. Vi er igang og prøver på nr 2, og jeg kjenner virkelig på at tiden løper ifra oss. Håper veldig på et 2014 barn, men nå er det jammen ikke mange mnd igjen. Positive er at vi klarte å bli gravid denne pp men er midt oppe i enda en spontanabort. Nå må vi bare vente til kroppen får ryddet opp selv og så må vi bare fortsette å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk bare positivt . ;) Kroppen din har jo bevist at den kan bli gravid igjen . ;) Har selv mistet etter og ha prøvd i over to år. Er nå inne i pp 7. etter ma i sommer . Prøver og være bevist på hva jeg spiser. Og har også troen på akkupunktur . Skal se 2014 blir det store babyåret . ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, 

Helt fersk her, veldig godt å finne dette forumet  :rolleyes:

Jeg er mamma til en vakker jente på 9 år. Hadde aldri tenkt å ha enebarn, men ble skilt fra faren hennes for 6 år siden. Så fulgte en del år som singel, men for 2,5 år siden fant jeg den fineste mannen :hjertesmil:  Vi har brukt god tid på å etablere forholdet både pga datteren min men også pga at jeg ville være sikker på at det nå ble rett! Han har ikke barn fra før, og jeg ønsker meg veldig at frøkna skal bli storesøster - det ønsker hun seg veldig også. Jeg sluttet med prevensjon i sommer, men foreløpig har vi ikke hatt lykken med oss  Jeg fyller 41 år i juni, og bekymrer meg litt må jeg innrømme.... Vurderer å bestille en time for å sjekke "ting og tang", men samtidig redd for resultatet :sad:  Samtidig ønsker jeg ikke å tenke for mye på dette, for å ikke stresse... da går det vel hvertfall ikke.....

Er åpen for å prøve alternativ behandling, men vet ikke hva som anbefales å prøve? Akupunktur, fotsone? Andre ting? Er det noe man kan ta tilskudd av for å hjelpe kroppen litt?  Noen med erfaringer? Føler meg jo fersk i gamet igjen siden det er 9 år siden sist  :P

 

Ønsker alle prøvere (er det lov å si modne prøvere?) masse lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OHHHH- så mange solskinnshistorier her! Jeg blir 42 i november. Har 2 barn med mannen min og han er også den som sier stopp - vil ikke flere. Tørr ikke disskutere (da blir det bare verre), men håper i det lengste at det likevel klaffer en gang med å bli gravid på nytt. Har hatt 2 aborter etter siste barn, og blir egentlig lett gravid...Vi bruker ikke prevensjon, kun "hoppe av i svingen", men har hørt at det ikke er så lett å bli gravid om mannen har stålkontroll. Vi får se. Flere her i samme båt?

 

Anonymous poster hash: af4c0...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...