Gå til innhold

Andre på 42 som forsøker å bli gravide her inne?


Graciegirl

Anbefalte innlegg

Gratulerer så masse gamlemor . ;) Så rørende og oppmuntrende lesing på en gang. Blir 42 nå til sommeren . Har en sønn på 4 år , og har prøvd på et søsken siden høsten 2011 . Har nå bestemt meg for og kaste inn håndkleet , og la skjebnen styre resten . Kansje det er da det nettopp klaffer . ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åh, kor spennende gamlemor:-) ønsker deg all mulig lykke og håper at alt går bra med deg.. Har også begynt å tenke at ting tar lang tid og at kanskje min mulighet for å kunne bli gravid er ganske svekket etter at jeg fylte 40! Tenker at tiden får vise og det som skjer det skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lot skjebnen styre til slutt..

 

Hadde siste MA for 2 1/2 år siden, så det var knapt i våre tanker at vi kunne bli gravide lenger. Men det er kanskje nettopp da det skjer??

 

Fremdeles tidlig, og mye kan skje.. Men ble bitte litt optimist når vi så et bankende hjerte på UL. Skal tilbake på ny UL i uke 10.

 

Lykke til alle prøvere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her har jeg vært på juleferie med familien hos min mor og min familie. Har ventet og ventet på mensen de siste dagene uten at den har kommet. Har hatt utrolig ømme pupper, så hvis den ikke kommer til i morgen, skal jeg ta en test i morgen tidlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg vært på juleferie med familien hos min mor og min familie. Har ventet og ventet på mensen de siste dagene uten at den har kommet. Har hatt utrolig ømme pupper, så hvis den ikke kommer til i morgen, skal jeg ta en test i morgen tidlig :P

Spennende, oppdater oss!!

 

Sinnsykt ømme pupper her også (litt mer enn vanlig?) men er bare 7-8 dpo, så får ikke testet på en stund.

Endret av **Cayenne**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

våknet i seks tiden i morrest og måtte på do, tok da en test og den var blendahvit:-( våknet igjen ett parr timer senere og da var mensen kommet:-( så hadde et lite håp i noen dager, så nu er det bare å vente til neste periode og se. Har kjøpt inn Dong Qvai og skal prøve de denne perioden, noen med erfaringer på de tabelettene og evt hvor mange og hvor lenge de skal brukes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

våknet i seks tiden i morrest og måtte på do, tok da en test og den var blendahvit:-( våknet igjen ett parr timer senere og da var mensen kommet:-( så hadde et lite håp i noen dager, så nu er det bare å vente til neste periode og se. Har kjøpt inn Dong Qvai og skal prøve de denne perioden, noen med erfaringer på de tabelettene og evt hvor mange og hvor lenge de skal brukes?

Har ingen erfaringer desverre,men jeg skal prøve dronning biegele. ( de skal bootse eggene ,og ta fra dag en til el. ) Har mange som heier på meg. Føles godt når jeg egentlig nesten hadde gitt opp . Ikke gi opp lykke 73 . ;) Har selv prøvd det meste , og har vel noe enda uprøvd. " det er ingen ting som er umulig,det umulige tar bare noe lengre tid " . ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DQ skal brukes fra CD 1 fram til el. Om du har sterke blødninger, ikke bruk dem under tr da de kan forsterke blødningen.

Har brukt DQ i tre mnd - første mnd fikk jeg svakt positivt g-test, men tr kom noen dager senere. Forrige pp gikk i vasken pga influensa, og det gjenstår å se om jeg er gravid nå. Har også gått til akupunktur tre mnd.

 

Om det ikke klaffer nå skal jeg slutte å spise kjøtt igjen, da det kan skape surt miljø i kroppen. Spiste helt minimalt med kjøtt da jeg ble gravid med mine to barn.

 

Lykke til oss alle i 2014! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

blir 41 om få dager. har en gutt på 18 mndr, som satt på første forsøk... trodde det skulle bli sånn igjen, er nå i pp7 og håper... skal teste på min bursdag, kanskje jeg er heldig og får en fin gave ??? (hadde EL på min manns bursdag... dobbel gave??)

 

er veldig fornøyd med den lille jeg har, men unner han så veldig ett søsken ! samt syns jeg baby-tiden gikk så fort, sikkert fordi alt var nytt, og plutselig går han, spiser selv, og har ikke "tid" til kos... kunne tenke meg en sånn baby-kose-peride til.... sukk !!!

 

håper håper håper.... lykke til jenter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Ludviksmamma :) ønsker meg det samme som deg ! ;)  jeg er 43 og fikk også jenta mi på første prøving :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til Ludviksmamma :) ønsker meg det samme som deg ! ;)  jeg er 43 og fikk også jenta mi på første prøving :)

har en følelse at det blir vårt år i år !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lykke til Ludviksmamma :) ønsker meg det samme som deg ! ;)  jeg er 43 og fikk også jenta mi på første prøving :)

 

har en følelse at det blir vårt år i år !!!
Så bra for det har jeg også . ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Lykke til Ludviksmamma :) ønsker meg det samme som deg ! ;) jeg er 43 og fikk også jenta mi på første prøving :)

 

har en følelse at det blir vårt år i år !!!
Så bra for det har jeg også . ;)

Jeg også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 42, har en datter på 20 mnd, og holder på å prøve på nr 2. Hadde 1 sa og 1 ma før snuppa klorte seg fast. Har hatt pause i prøvingen i desember og håper nå på at vi får det til i 2014.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

 

Så godt å sjå at me er så mange:) Eg er 41 år, fødd i 72.

 

Eg har ei jente fødd 03 med far nr 1, dette forholdet tok slutt.

 

Så møtte eg han eg er gift med no, han hadde ingen ungar frå før - så då var det på'an igjen :fnise:

Fekk ei jente som blir 3 år i morgon, og ventar jente nr 3 i slutten av mars. 

 

Dei to fyrste graviditetane "sat fort", men nr 3 tok det nesten eit år å få til... Me snakka akkurat om å bestille time til gynekolog for evt å sjekke tilstanden - men då testa eg positivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Embla og snartmortil3 :)  Gratulerer og lykke til i siste tiden snartmortil3! så koselig :) 

 

vi er i pp 5, nærmer seg 1/2 år. Det er jo ikke lenge mtp at det generelt  tar ganske så lang tid... 

Håper likevel at vi alle snart får spire :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

 

Så godt å sjå at me er så mange:) Eg er 41 år, fødd i 72.

 

Eg har ei jente fødd 03 med far nr 1, dette forholdet tok slutt.

 

Så møtte eg han eg er gift med no, han hadde ingen ungar frå før - så då var det på'an igjen :fnise:

Fekk ei jente som blir 3 år i morgon, og ventar jente nr 3 i slutten av mars. 

 

Dei to fyrste graviditetane "sat fort", men nr 3 tok det nesten eit år å få til... Me snakka akkurat om å bestille time til gynekolog for evt å sjekke tilstanden - men då testa eg positivt.

 

. Er like gammel som deg og har prøvd lenge og vel på nr. 2 . Din historie lyser håp for en medsøster. " den som gir opp , har tapt " sies det . ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i prøvinga her også. Noe fortumlet. ble 41 for en mnd siden. Hadde avskrevet å få en nr 3 da mannen lenge har vært krystallklar på at det aldri kommer til å skje. Det hører med til min historie at jeg har jobbet hardt (seriosly!!) med overtaling og argumenter (+ en stor dose gråt, trussler og tenners gnissel) siden jeg var 38 og tenkte at jeg MÅTTE ha en til før jeg ble 40. Og så, ut fra intet (og en rødvinsflaske en fin fredagskveld) endret han mening gitt. Og det når jeg endelig hadde klart å roe hormonene og skrudd av den biologiske klokka - og nesten begynt glede meg til pensjonistferier uten: barn, med: paraplydrink og cruise. Men nå kan altså danskebåten seile sin egen sjø, bokstavelig talt. Jeg har for første gang i mitt liv fulgt med på egen eggløsning, dvs lastet ned en gratis app fra internett som med en liten rosa blomst viste meg at det bare var å kjøre på i helgen som var. Nå er det tirsdag og jeg er overbevist om at jeg kjenner meg gravid. Ømme pupper og vondt i halebenet (bekken). Litt usikker på om dette er lurt, men må bare henge på. Han kan jo ombestemme seg tilbake igjen. 41… Gulp. Er jeg ikke gravid til påske så satser jeg på spiral og paraplydrinker. Tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i prøvinga her også. Noe fortumlet. ble 41 for en mnd siden. Hadde avskrevet å få en nr 3 da mannen lenge har vært krystallklar på at det aldri kommer til å skje. Det hører med til min historie at jeg har jobbet hardt (seriosly!!) med overtaling og argumenter (+ en stor dose gråt, trussler og tenners gnissel) siden jeg var 38 og tenkte at jeg MÅTTE ha en til før jeg ble 40. Og så, ut fra intet (og en rødvinsflaske en fin fredagskveld) endret han mening gitt. Og det når jeg endelig hadde klart å roe hormonene og skrudd av den biologiske klokka - og nesten begynt glede meg til pensjonistferier uten: barn, med: paraplydrink og cruise. Men nå kan altså danskebåten seile sin egen sjø, bokstavelig talt. Jeg har for første gang i mitt liv fulgt med på egen eggløsning, dvs lastet ned en gratis app fra internett som med en liten rosa blomst viste meg at det bare var å kjøre på i helgen som var. Nå er det tirsdag og jeg er overbevist om at jeg kjenner meg gravid. Ømme pupper og vondt i halebenet (bekken). Litt usikker på om dette er lurt, men må bare henge på. Han kan jo ombestemme seg tilbake igjen. 41… Gulp. Er jeg ikke gravid til påske så satser jeg på spiral og paraplydrinker. Tror jeg...

. Hold oss oppdatert , og send oss gjerne litt babystøv . ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...