...kastet et minnekort for telefon (de veldig små) inn i en stappfull matsøppelpose. Den ligger trolig nederst, for jeg hadde hengt posen opp og satt i masse mat i den etter det, inkludert bønner i tomatsaus. Guuud... HVORFOR gjorde jeg det?!?!? Ikke er jeg i ammetåka heller, lider ikke av søvnmangel eller noe annet. Var bare litt stressa.
Så, nå vil jeg høre om andres tabber for å føle meg litt bedre. Det er den grusomme sannhet, men jeg finner det faktisk trøstende å høre om andres tabber, særlig om jeg selv nettopp har begått en stor tabbe...
Anonym poster: 63a70ed84f03fe1891d8454c72a265d9
Hva er det dummeste dere har gjort i forbifarta eller ammetåka? Jeg har nettopp...
Opprettet av
Anonym bruker
, i dag, 10:15
3 svar til dette emnet
Skrevet i dag, 10:15
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet i dag, 10:18
Jeg har stått med busskortet i den ene hånda og søppel i den andre, kastet busskortet i søpla i det jeg skulle gå på bussen. Selvfølgelig var jeg den eneste som skulle på bussen, så jeg endte opp med å be bussjåføren vente mens jeg rotet i søpla etter busskortet...
Anonym poster: 91c06a601ff8276e6ffc2c7b32ed0f16
Anonym poster: 91c06a601ff8276e6ffc2c7b32ed0f16
Skrevet i dag, 10:19
Da jeg var høygravid brukte jeg to timer på kjøkkenet for å lage lapskaus, så dekte jeg på bordet og heiv Lapskausen i søpla, satt meg ved bordet og skjønte ikke hvor middagen var
Skrevet i dag, 10:20
Jeg helte nettopp melk ned i smørpakken.
Datteren min stod bare å så på med store øyne..
Langt i fra det dummeste jeg har gjort da, men....
Jeg er gravid og distré
Datteren min stod bare å så på med store øyne..
Langt i fra det dummeste jeg har gjort da, men....
Jeg er gravid og distré