Gå til innhold

Rannveig syns bare at dere er misunnelige på henne som har fått seg bloggkarriere og tvkarriere


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha. Hun vet ikke hvor lenge ett svangerskap varer en gang. Hun skal føde om noen få uker sier hun. Ehm 25 uker på vei, da er det ca 15 uker igjen da xD over 3 mnd faktisk nermere 4 mnd igjen. Når ble det til få uker ?

 

Anonym poster: 985c7e134163317451071d856d7dcd17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er så galt med henne?

 

Anonym poster: 97f4bd38fd11a8c1863191821979993c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om denne jenta...

 

Anonym poster: 6ac9d37d597dfde8a94310204dbdc484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig på bloggkarriere og tv-karriere i form av halvnaken realitystjerne? Vel, jeg har juristkarriere, og den er ikke over bare fordi puppene mine ikke er like spretne som før, samt skaffer fast inntekt. Gjør man jobben sin godt og har arbeidsmoral så kan man jobbe i dette yrket til man er rundt 70 eller eldre. Det kan man ikke med puppeblogg og realityserier. Jeg bor også sammen med mannen i mitt liv og far til mitt yngste barn, samt at han tok imot mine barn fra før som sine egne slik at vi per nå danner en stor lykkelig familie. Jeg er slank igjen etter fødsel nr 3 og fornøyd med utseende og helsa mi. Hvorfor i all verden må jeg være misunnelig på henne da? Man MÅ ikke være misunnelig på noen for å synes at vedkommende er helt blåst og burde skånes fra sine egne utspill på nettet. Dette går jo utover ungen hennes når han begynner på skolen og kameratene hans leter frem puppebilder av mora på offentlig nettside.

 

Anonym poster: 290aca03d5e41be82777506e48a35484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og seriøst, smask smask og trutmunn på HVERT eneste bilde? Hva er greia med det?

 

Anonym poster: 290aca03d5e41be82777506e48a35484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er misunnelig på henne og det innrømmer jeg lett. Hun er så pen og flott, selv om hun er pittelitt oransj. Men det gjør ikke noe.

Og så har hun en kjekk kjæreste som er snill og god og grei og tøff. Min mann var liten og tjukk og flasset en hel del. Men så gikk han fra meg for en annen som hadde vært en hel del i avisen. Det var litt trist men det gjør ikke noe.

Rannveig er heldig som fant en mann som vil ta over barnet hennes fra før, det finner ikke jeg. For mitt barn flasser også ganske mye sånn som faren gjore og det hender det kommer flass i maten og det er ikke så ålreit synes menn. Så ingen vil det, litt dumt med det er greit.

Jeg skulle ønske tv kom på døra mi og ville ha meg med på reality. Men det skjer ikke. Eller en gang kom tv hit men så viste det seg at det var fordi de ville jeg skulle betale lisens. Det var litt kjedelig men det er greit.

Men pågrunna lisensen røyk puppesparepengene og ingen vil sponse nye. Jeg er misunnelig på rannveig og andre med silikon fordi jeg selv har pupper som minner mest om øra på en fuglehund.

 

Kan ikke dere andre også bare innrømme at dere skulle ønske dere en karriere som rannveig? Istedet for å sitte her og kaste bæsj?

 

Anonym poster: df5654836ccae72194aceef3e2519e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er helt unødvendig å skrive stygt om henne. Man trenger vel heller ikke bry seg så mye hvis man misliker jenta. Tenker at slike haters som ikke kjenner henne, men som følger med på blogg og misliker henne ikke nødvendigvis er misunnelige, men det må uansett være kjipt å ha så negative følelser om andre at man må skrive på nett.

 

Selv er jeg i 30 åra, har utdannelse, fast jobb og mener at less is more når det kommer til skjønnhet. Jeg har nok andre idealer og er ikke misunnelig, men hun treffer kanskje noen på hennes alder med bloggen sin som ønsker å være som henne.

 

Anonym poster: 6e847f22895900d1dd9294bbc9e8327c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er de som er misunnelige, og de som skriver sånne innlegg som dette som gjør at lesertallene hennes stiger. Som igjen medfører mer penger i kassa til henne. Så bare fortsett!

 

Anonym poster: 133307c66f39c1ce03f2f5b9edaf7ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er helt unødvendig å skrive stygt om henne. Man trenger vel heller ikke bry seg så mye hvis man misliker jenta. Tenker at slike haters som ikke kjenner henne, men som følger med på blogg og misliker henne ikke nødvendigvis er misunnelige, men det må uansett være kjipt å ha så negative følelser om andre at man må skrive på nett.

 

Selv er jeg i 30 åra, har utdannelse, fast jobb og mener at less is more når det kommer til skjønnhet. Jeg har nok andre idealer og er ikke misunnelig, men hun treffer kanskje noen på hennes alder med bloggen sin som ønsker å være som henne.

 

Anonym poster: 6e847f22895900d1dd9294bbc9e8327c

 

Jeg har aldri skrevet stygt om henne som person, men jeg synes det er forkastelig å skrive på offentlig blogg at en mor er selv skyld i å ha mistet sitt barn grunnet svangerskapsforgiftning fordi hun var "feit". Sånn skriver man bare ikke, uansett karriere og utseende. Og jeg synes at å legge ut puppebilder og bilder av ungen om hverandre er svært uheldig i forhold til barnets fremtidig tilværelse, unger allerede i småskolealder vet hva internett og blogg er og kan komme på å mobbe sønnen til Rannveig fordi alle vet hvordan mora sine pupper ser ut siden de er tilgjengelig på nett. Ikke kult for barnet akkurat. Når du er forelder så skal du tenke deg om to ganger før du legger ut private detaljer og bilder på nett, som kan være uheldig for barnet.

 

En annen ting er at det er forskjell på drittslenging og saklig kritikk som går ut på enkelte innlegg. Jeg bryr meg ikke om noen er oransje i ansiktet, har silikon, restylan eller whatsoever, men vær så snill og skån barna dine for tåpelige utspill på nett og bokstavelig tatt nettblotting.

 

Anonym poster: 290aca03d5e41be82777506e48a35484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste det innlegget du linker til, har ikke hørt om dama før, og har ikke lest noe annet på bloggen hennes.

Men, basert på det innlegget så fremstår hun langt mer oppegående enn det flere av dere som skriver her gjør. Kanskje hun har rett?

 

Ikke ser jeg at hun skriver at dere er misunnelige på karrieren hennes heller, men at hun hun har et flott liv til tross for dette?

 

Hva hun har skrevet og lagt ut av bilder osv tidligere har jeg ingen formening om.

 

Anonym poster: 3dc696b96363a8455e0caa88d4e41272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så mektig lei at folk har å lite å gjøre om dagene en å irritere seg av Rannveig hun er en vanlig jente som har bare en blogg er det noe å være sjalu over?jeg tror enkelte her inne må skaffe seg et liv enn å drive dritt kasting!!!

 

Anonym poster: fd445df506475a990fc7f07c1cc41733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misunnelig på bloggkarriere og tv-karriere i form av halvnaken realitystjerne? Vel, jeg har juristkarriere, og den er ikke over bare fordi puppene mine ikke er like spretne som før, samt skaffer fast inntekt. Gjør man jobben sin godt og har arbeidsmoral så kan man jobbe i dette yrket til man er rundt 70 eller eldre. Det kan man ikke med puppeblogg og realityserier. Jeg bor også sammen med mannen i mitt liv og far til mitt yngste barn, samt at han tok imot mine barn fra før som sine egne slik at vi per nå danner en stor lykkelig familie. Jeg er slank igjen etter fødsel nr 3 og fornøyd med utseende og helsa mi. Hvorfor i all verden må jeg være misunnelig på henne da? Man MÅ ikke være misunnelig på noen for å synes at vedkommende er helt blåst og burde skånes fra sine egne utspill på nettet. Dette går jo utover ungen hennes når han begynner på skolen og kameratene hans leter frem puppebilder av mora på offentlig nettside.

 

Anonym poster: 290aca03d5e41be82777506e48a35484

 

 

Du virker faktisk bitter, sjalu eller ikke....latterlig du er!!

 

Anonym poster: 34402fd44c21f6305c62d41f3355950d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig jente. Hvorfor skal voksne damer rakke ned på ei ung jente som lever livet sitt som hun vil??!

 

Anonym poster: 34402fd44c21f6305c62d41f3355950d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg er misunnelig på en jentunge som skriver dette på bloggen til en venninne som har fått en premature baby:

 

"Du skjønner vel at det e pga. at du sitt på ræva å spis søtsaker og hele dagen,og aldri bevege dæ, som e grunnen til at du har fått svangerskapsforgiftning og at ungen din nu må ut allerede i uke 29. I uke 29 veie en gjennomsnittlig baby rundt 1000 gram, det e såvidt overlevelsesdyktig.

 

Har du ikke dårlig samvittighet ? Fyfaen, hadde så jævlig gravd mæ ned i jorda om min livsstil hadde ført til at ungen min måtte ut 11 uke før termin. Har ikke en jævla dritt til overs for dæ, du e en drittkjerring som kun sprer kvalme, men stakkars, stakkars unge som må lide for det her."

 

Har INGENTING til overs for Rannveig. Hun er frekk, hun er slem og hun er en dårlig person.

 

Anonym poster: cabb32beeac7b7ac845e34a65afe6f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg er misunnelig på en jentunge som skriver dette på bloggen til en venninne som har fått en premature baby:

 

"Du skjønner vel at det e pga. at du sitt på ræva å spis søtsaker og hele dagen,og aldri bevege dæ, som e grunnen til at du har fått svangerskapsforgiftning og at ungen din nu må ut allerede i uke 29. I uke 29 veie en gjennomsnittlig baby rundt 1000 gram, det e såvidt overlevelsesdyktig.

 

Har du ikke dårlig samvittighet ? Fyfaen, hadde så jævlig gravd mæ ned i jorda om min livsstil hadde ført til at ungen min måtte ut 11 uke før termin. Har ikke en jævla dritt til overs for dæ, du e en drittkjerring som kun sprer kvalme, men stakkars, stakkars unge som må lide for det her."

 

Har INGENTING til overs for Rannveig. Hun er frekk, hun er slem og hun er en dårlig person.

 

Anonym poster: cabb32beeac7b7ac845e34a65afe6f06

Kjære vene!! Ha hun virkelig skrevet dette? Må da være kun for å provosere eller så er jenta mindre begavet? Mulig noen bør opplyse henne om hvordan svangerskapsforgifning arter seg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg er misunnelig på en jentunge som skriver dette på bloggen til en venninne som har fått en premature baby:

 

"Du skjønner vel at det e pga. at du sitt på ræva å spis søtsaker og hele dagen,og aldri bevege dæ, som e grunnen til at du har fått svangerskapsforgiftning og at ungen din nu må ut allerede i uke 29. I uke 29 veie en gjennomsnittlig baby rundt 1000 gram, det e såvidt overlevelsesdyktig.

 

Har du ikke dårlig samvittighet ? Fyfaen, hadde så jævlig gravd mæ ned i jorda om min livsstil hadde ført til at ungen min måtte ut 11 uke før termin. Har ikke en jævla dritt til overs for dæ, du e en drittkjerring som kun sprer kvalme, men stakkars, stakkars unge som må lide for det her."

 

Har INGENTING til overs for Rannveig. Hun er frekk, hun er slem og hun er en dårlig person.

 

Anonym poster: cabb32beeac7b7ac845e34a65afe6f06

Kjære vene!! Ha hun virkelig skrevet dette? Må da være kun for å provosere eller så er jenta mindre begavet? Mulig noen bør opplyse henne om hvordan svangerskapsforgifning arter seg?

 

Hun skrev det på bloggen hennes da hun var på sykehuset med sin premature baby.

Rannveig liker å late som hun er snill og grei, men fy faen så ondskapsfull hun kan være. Det er en grunn til at hun kommer på kant med alle venninnene sine, og det er ikke misunnelse for å si det slik....

 

Her har kun skrevet mer om sin visdom ang. svangerskapsforgiftning: http://rannveigheitmann.blogg.no/1352287256_skada_kjerring.html

 

Anonym poster: cabb32beeac7b7ac845e34a65afe6f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg er misunnelig på en jentunge som skriver dette på bloggen til en venninne som har fått en premature baby:

 

"Du skjønner vel at det e pga. at du sitt på ræva å spis søtsaker og hele dagen,og aldri bevege dæ, som e grunnen til at du har fått svangerskapsforgiftning og at ungen din nu må ut allerede i uke 29. I uke 29 veie en gjennomsnittlig baby rundt 1000 gram, det e såvidt overlevelsesdyktig.

 

Har du ikke dårlig samvittighet ? Fyfaen, hadde så jævlig gravd mæ ned i jorda om min livsstil hadde ført til at ungen min måtte ut 11 uke før termin. Har ikke en jævla dritt til overs for dæ, du e en drittkjerring som kun sprer kvalme, men stakkars, stakkars unge som må lide for det her."

 

Har INGENTING til overs for Rannveig. Hun er frekk, hun er slem og hun er en dårlig person.

 

Anonym poster: cabb32beeac7b7ac845e34a65afe6f06

Kjære vene!! Ha hun virkelig skrevet dette? Må da være kun for å provosere eller så er jenta mindre begavet? Mulig noen bør opplyse henne om hvordan svangerskapsforgifning arter seg?

 

Hun skrev det på bloggen hennes da hun var på sykehuset med sin premature baby.

Rannveig liker å late som hun er snill og grei, men fy faen så ondskapsfull hun kan være. Det er en grunn til at hun kommer på kant med alle venninnene sine, og det er ikke misunnelse for å si det slik....

 

Her har kun skrevet mer om sin visdom ang. svangerskapsforgiftning: http://rannveigheitm...a_kjerring.html

 

Anonym poster: cabb32beeac7b7ac845e34a65afe6f06

Huff.... ikke lett for henne å være tunglært. Bør kanskje slå opp i leksikon neste gang hun skal skrive om noe hun ikke har peiling på :o:blink:

Har egenltig forsvart denne jenta her inne noen ganger, men dette her tar toppen av kransekaken. Og særlig når jeg selv fikk svangerskapsforgifting i uke 36 og blir jævlig provosert av slike utalelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg er misunnelig på en jentunge som skriver dette på bloggen til en venninne som har fått en premature baby:

 

"Du skjønner vel at det e pga. at du sitt på ræva å spis søtsaker og hele dagen,og aldri bevege dæ, som e grunnen til at du har fått svangerskapsforgiftning og at ungen din nu må ut allerede i uke 29. I uke 29 veie en gjennomsnittlig baby rundt 1000 gram, det e såvidt overlevelsesdyktig.

 

Har du ikke dårlig samvittighet ? Fyfaen, hadde så jævlig gravd mæ ned i jorda om min livsstil hadde ført til at ungen min måtte ut 11 uke før termin. Har ikke en jævla dritt til overs for dæ, du e en drittkjerring som kun sprer kvalme, men stakkars, stakkars unge som må lide for det her."

 

Har INGENTING til overs for Rannveig. Hun er frekk, hun er slem og hun er en dårlig person.

 

Anonym poster: cabb32beeac7b7ac845e34a65afe6f06

Kjære vene!! Ha hun virkelig skrevet dette? Må da være kun for å provosere eller så er jenta mindre begavet? Mulig noen bør opplyse henne om hvordan svangerskapsforgifning arter seg?

 

Hun skrev det på bloggen hennes da hun var på sykehuset med sin premature baby.

Rannveig liker å late som hun er snill og grei, men fy faen så ondskapsfull hun kan være. Det er en grunn til at hun kommer på kant med alle venninnene sine, og det er ikke misunnelse for å si det slik....

 

Her har kun skrevet mer om sin visdom ang. svangerskapsforgiftning: http://rannveigheitm...a_kjerring.html

 

Anonym poster: cabb32beeac7b7ac845e34a65afe6f06

 

Nå er jeg og enig. Dama bør virkelig begrense sine ytringer. Spesielt når hun har så lite kunnskap om temaet.

 

Anonym poster: 556cd09a401fb2d6db3a0909bb679b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt og ikke like folk pga misunnelse. Hun er flott jente, sikkert veldig ok venninne også. Kom dere heller på tredemølla, få litt selvtillit, så føler dere dere bedre med dere selv, og slipper irritere dere over henne, eller at mannen sikler på henne. Regner med dere seff mener mannenaldri kunne gjort det. Voks opp!

 

Anonym poster: 5c6083bbc3e077cacd160a2d4acb2ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må vel være noe med IQ på nivå med en sopp om man skal greie å finne NOE man kan være misunnelig på den jentungen der for. Men jeg har masse sympati med henne. Hun kommer nok til å slite endel med valg hun har gjort når hun blir voksen.

 

Anonym poster: df71d8cd41dc24ee63b49b88181852d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg&mini

Jeg har ikke noe til overs for mennesker som skal brette ut livet sitt på denne måten.

Når man velger å blogge, så får man tåle at andre snakker drit om deg.

Jeg tror flesteparten av de som er inne på bloggen hennes, er "haters". Så hvis barbie irriterer dere sånn, så slutt å gå inn da. Enkelt og greit, så vil lesertallene hennes gå nedover..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg&mini

Slutt og ikke like folk pga misunnelse. Hun er flott jente, sikkert veldig ok venninne også. Kom dere heller på tredemølla, få litt selvtillit, så føler dere dere bedre med dere selv, og slipper irritere dere over henne, eller at mannen sikler på henne. Regner med dere seff mener mannenaldri kunne gjort det. Voks opp!

 

Anonym poster: 5c6083bbc3e077cacd160a2d4acb2ad3

 

Akkurat det der kan jeg faktisk si med 100% sikkerhet. Mannen min hadde aldri siklet etter det der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må vel være noe med IQ på nivå med en sopp om man skal greie å finne NOE man kan være misunnelig på den jentungen der for. Men jeg har masse sympati med henne. Hun kommer nok til å slite endel med valg hun har gjort når hun blir voksen.

 

Anonym poster: df71d8cd41dc24ee63b49b88181852d4

 

Jeg kunne ikke sagt det bedre selv - jeg sier meg 100 % enig med # 22

 

Anonym poster: cb6a554b0ff9eb5a3a8b4761e15ceb71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...