Han nekter å spille lotto på felles kupong som henne i tilfelle han vinner og må dele!!
Han er en kompis av meg og og har kjent han lengre enn henne, men et sted bør grensa gå?
Hun må alene spare opp for å forlenge permisjon uten lønn, hun tjener betydelig mindre enn han, han vil ikke bidra på den biten..
Tenker så på dette...måtte bare få det ut, og ikveld ble det her. Sorry
Mannen til venninna mi er så egen og gjerrig at:
Opprettet av
*SommerFrisk*
, i går, 21:45
7 svar til dette emnet
Skrevet i går, 21:45
Bare de er friske <3
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet i går, 21:50
Om de er gift blir gevinst delt med ektefelle rettslig sett mener jeg å ha hørt. Min onkel spiller en del på hest også skulle han og kona skille seg, da skrev de egen kontrakt at om en av partene skulle vinne en større gevinst så skulle de ikke dele. Dette var da under separasjonen. Sier dette med fare for at det kan være feil. Men er ganske sikker på det.
Anonym poster: 4d8033639287dc55a01d9b45959ea4cc
Skrevet i går, 21:51
Jah, så hvis han vinner 10 millioner så er de bare hans?
Ohhh, sjarmerende type!'
Og de har tydeligvis barn sammen? Er det barnet "bare hennes" da eller, ettersom det er "bare hennes" jobb å spare til lang nok permisjon? Det synes jeg du burde spørre han om neste gang temaet kommer opp.
Anonym poster: abbb36f39a9e4ae563955ad98b56972f
Og de har tydeligvis barn sammen? Er det barnet "bare hennes" da eller, ettersom det er "bare hennes" jobb å spare til lang nok permisjon? Det synes jeg du burde spørre han om neste gang temaet kommer opp.
Anonym poster: abbb36f39a9e4ae563955ad98b56972f
Skrevet i går, 21:52
Sorry leste ikke hele innlegget før jeg svarte. Trodde han hadde vunnet men ikke ville dele, men det var jo ikke tilfelle her 
Skrevet i går, 21:56
Han er en megagod VENN!-men en ordentlig kjiping som kjæreste.
Ja, de har TO barn sammen, og i denne permisjonensom med første gidder han ikke bidra til forlengelsenav permisjonen. Han mener også at den er nødvendig men vil ikke bidra.
Så hun sparer faen meg av permisjonspengene sine hver mnd for å kunne gjøre det de begge vil; være hjemme med ungene!
Og det er helt sant, vinner han, om så 100.millioner så er det -hans-!
Håper egentlig at karma biter han noe jævli i ræva, så hu vinner en haug med penger imens han kan angre seg gul og blå.
Jeg har forbydd henne og dele dersom hu skulle være så heldig å vinne!!!
Sjarmerende ja, åh gud som jeg drømmer om et liv med denne mannen.
De er forredten ikke gift.
Ja, de har TO barn sammen, og i denne permisjonensom med første gidder han ikke bidra til forlengelsenav permisjonen. Han mener også at den er nødvendig men vil ikke bidra.
Så hun sparer faen meg av permisjonspengene sine hver mnd for å kunne gjøre det de begge vil; være hjemme med ungene!
Håper egentlig at karma biter han noe jævli i ræva, så hu vinner en haug med penger imens han kan angre seg gul og blå.
Bare de er friske <3
Skrevet i går, 22:11
*SommerFrisk* skrev i går, 21:56:
Han er en megagod VENN!-men en ordentlig kjiping som kjæreste.
Haha, hadde vært genialt om hun vant!
Anonym poster: 4eea717dd6e78c219c130f06b3e4db19
Skrevet i går, 22:13
Ja helt fantastisk!
Bare de er friske <3
Skrevet i dag, 05:50
Håper hun vinner mye penger.
Hun trenger ikke ta ulønnet permisjon, men kan si han kan gjøre det denne gangen siden hun gjorde det sist.
Hva når hun begynner å jobbe igjen skal ikke han ta sin del av arbeidet da, for det er en del arbeid for å få kabalen til å gå opp.
Anonym poster: 579280d7237c0a6daa8065e9c660700a
Hun trenger ikke ta ulønnet permisjon, men kan si han kan gjøre det denne gangen siden hun gjorde det sist.
Hva når hun begynner å jobbe igjen skal ikke han ta sin del av arbeidet da, for det er en del arbeid for å få kabalen til å gå opp.
Anonym poster: 579280d7237c0a6daa8065e9c660700a