ut. Herrejemini som det regner. Dere aner ikke. Med mindre dere også er i innlandet. Og jeg har ikke regnjakke eller paraply... og kommer til å bli grisevåt av å gå 250 meter til sfo. Jeg er vannfast da, men det frister liksom ikke.
Vil ikke gå..
Opprettet av
Lektor Doppler med tillegg
, i går, 14:39
9 svar til dette emnet
Skrevet i går, 14:39
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet i går, 15:45
oi, der fikk naboen ei elv i innkjøsla gitt. Nå gravemaskin.. ekkelt..
Skrevet i går, 16:54
Her ble løsningen svigermor (verdens beste forøvrig). Alle himmelens sluser stod på vidt gap når vi skulle tusle til sfo i morges. Slagstøvlene stod jo så klart på sfo. Jentungen nektet å gå med plastposer utenpå joggeskoene (pappa sin ide). Svigers kjørte jentungen på sfo, jeg rakk forelesningen og gubben ringte for å fortelle om skyfri himmel og 20 grader i Tromsø.
Want to be cruel? Make someone think!
Skrevet i går, 16:56
Her renner det elver dersom det aldri før har vært vann, og de graver som ville faen for å lede vannet unna kjellere.. også vår. Aldri sett så mye vann her før.
Skrevet i går, 18:18
Ikke kult, mine foreldre bor i et utsatt område. De hadde i 1967 110 cm høyt vann i kjelleren, i 1995 tømte vi kjelleren før flommen satte inn. Da ble det kun 4 cm rundt sluket
Nå så driver mutter'n og rydder i julepynt og annet stæsj i kjelleren, for sikkerhets skyld. Er så glad vi bor slik til at vi slipper unna.
Nå så driver mutter'n og rydder i julepynt og annet stæsj i kjelleren, for sikkerhets skyld. Er så glad vi bor slik til at vi slipper unna.
Want to be cruel? Make someone think!
Skrevet i går, 18:38
Jeg krysser fingrene for at det snart stopper. Vi har et lite gårdsbruk i Hedemark, og hadde planer om å reise opp til helgen for å sette ut utemøbler og fikse i hagen. For å si det sånn, det er ikke brått sikkert at vi klarer å komme oss dit. Forrige gang det var flom banket Glomma på døren.
Heldigvis bor vi på en topp, det eneste vi får er vind og tåke.
Heldigvis bor vi på en topp, det eneste vi får er vind og tåke.
Skrevet i går, 18:44
Vi er vanligvis ikke utsatt, men det var en bekk som ble ei elv og fant nytt leie...
Skrevet i går, 20:05
Glad for å bo på en knaus.
Skrevet i går, 22:01
Ikke utsatt her heller, men det er de jo virkelig der Ziva er vokst opp og mange andre steder. Skummelt altså! Jeg har nytt to fotballkamper, først med den midterste og så med den eldste. Måtte hjem og skifte regnjakke mellom kampene faktisk!
Skrevet i går, 23:28
Jaggu greit å bo på vestlandet, hvor vi er vant med og dimensjonert for vann... Lykke til! By the way, sol her i dag, og tørr& kul& kald konsert!! Oooooh half way there ooooooh....