Gå til innhold

Er 36 år for gammelt å få barn igjen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Du har fått mange støttende svar, og her kommer enda et til! Du er ikke for gammel! Jeg er også 36, og trodde det samme som deg, at jeg er for gammel til å vurdere og starte på nytt (jeg har en på 10 år fra før). Men når øynene er åpnet, så ser jeg omkring meg at det er mange i min bekjentskapskrets som nå får unger i fleng, og flere av de er 2- 3 år eldre enn oss igjen!

 

Kjør på mens du enda kan! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Synes ikke det er gammelt!! Er jo veldig vanlig i Oslo feks å ikke få barn før midt i tredveårene. Du må jo bare blåse i hva andre evt mener om dette. Jeg fikk en lillebror da moren min var 37. Det er 18 år mlm oss. Det var utrolig koselig og vi har veldig god kontakt, han er 19 år nå. Jeg og eldstebroren min maste om å få et søsken og vi lovet å hjelpe til. Det ble en berikelse for hele familien. Lykke til! 😃

 

Anonymous poster hash: 90257...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg syns IKKE 36 er for gammelt til å få flere barn :jepp: jeg er selv 38...har fire barn, men luuurer på om jeg vil ha en til baby :P man er ikke eldre enn man føler seg selv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Jeg venter barn.jeg blir 36 år om ikke mange dagene.og fyller 37 år 5 månder etter at barnet er født :) du må følge hjertet ditt og gjøre det som er rett for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 er vel en helt normal alder å få barn? Hadde ikke ofret det en tanke engang hvis en venninne på 36 sa hun var gravid. Jeg er 33 og prøver for første gang. Jeg føler meg ikke noe eldre nå enn for 10 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 42 år når siste barnet kom. Helt sikkert mange som synes det er aaaaaaaaalt for gammelt, men det har gått veldig bra og lillemor har virkelig vært en berikelse for hele familien. Skal ikke si at jeg ikke var i tvil før hun kom, men da tenkt jeg på min mormor som fikk sitt niende barn da hun var 42 år i etterkrigstiden og tenkte at når det gikk fint da så burde det absolutt gå fint i  2011, med tanke på alle gode vi har i form av permisjonsordninger, barnehage osv. 



Anonymous poster hash: 83268...893
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 og testet positivt på nr 3 i dag... Var 35 og 38 med de to andre, så NEI du er ikke for gammel! Har du ork, har du lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Korsn har det gått med dåkker som har skrevet her ? Har alt gått bra , og ungene er født ? Har nettop hatt en MA, og er redd for at det er over og ut. Leser jo at når man er over 35 år så blir no alt så vanskelige med eggan osv. Tenke jo no at det e fare for at eggan mine e for råtten til å bære frem. Har to barn fra før, men va jo bare 18 da første ble født. Fylle snart 36 år. Forsåvidt livredd for at det ikke e mulig å få lenger....Hadde ma i uke 12, men fosteret va bare 9 uke. Forferdelig opplevelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korsn har det gått med dåkker som har skrevet her ? Har alt gått bra , og ungene er født ? Har nettop hatt en MA, og er redd for at det er over og ut. Leser jo at når man er over 35 år så blir no alt så vanskelige med eggan osv. Tenke jo no at det e fare for at eggan mine e for råtten til å bære frem. Har to barn fra før, men va jo bare 18 da første ble født. Fylle snart 36 år. Forsåvidt livredd for at det ikke e mulig å få lenger....Hadde ma i uke 12, men fosteret va bare 9 uke. Forferdelig opplevelse.

Jeg er 37 nå. Hatt 2 sa, 3 ma og 1 kjemisk de siste 18 mnd. Føler selv håpet er ute. Men vi har kjøpt 3 prøverørsforsøk før vi gir opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Korsn har det gått med dåkker som har skrevet her ? Har alt gått bra , og ungene er født ? Har nettop hatt en MA, og er redd for at det er over og ut. Leser jo at når man er over 35 år så blir no alt så vanskelige med eggan osv. Tenke jo no at det e fare for at eggan mine e for råtten til å bære frem. Har to barn fra før, men va jo bare 18 da første ble født. Fylle snart 36 år. Forsåvidt livredd for at det ikke e mulig å få lenger....Hadde ma i uke 12, men fosteret va bare 9 uke. Forferdelig opplevelse.

Jeg er 37 nå. Hatt 2 sa, 3 ma og 1 kjemisk de siste 18 mnd. Føler selv håpet er ute. Men vi har kjøpt 3 prøverørsforsøk før vi gir opp.

 

Shitt. Det va kjedelig å høre. Håpe det ordne sæ for dåkker. Æ ska no tenke på om æ vil risikere det her igjen. Får se ka neste år bringe ;) Fortell kor det går senere :) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er 37 og venter nummer to. Fikk første når jeg var 34. Personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om alle på 21 år som mener jeg er for gammel :)

Glad jeg har opplevd og gjort alt jeg har gjort, glad jeg har livserfaring og trygghet- både økonomisk og emosjonelt- til å ta meg av mine barn, meg selv, mann og alt annet som følger med de tre V'er (villa, volvo og vovvov) :P

 

HAHAHHAHA

Jeg er nå strax førti og fikk nummer tre for litt siden :P

SÅ nei, alder er bare ett tall og "state of mind"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...